علت استعفای آرین خو مشخص شد

مدیرفنی تیم های ملی با پیشنهاد تقویت کادرفنی مقابله نمود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، طی جلسه ای که مسئولین با مدیر فنی تیم های ملی برگزار کردند، پیشنهاداتی درخصوص انتصاب مربیان جدید به منظور تقویت تیم های ملی داده شد.
در روزهای اخیر شاهد شکایت های مکرر ملی پوشان بانوان و آقایان در برخی از رده های سنی بودیم که از عملکرد مربیان انتقاد و اظهار نگرانی میکردند. از این رو مسئولین فدراسیون کاراته تصمیم بر این گرفتند تا برنامه های تیم ها و تمرینات تغییر کند. همچنین تغییراتی نیز در کادرفنی با انتصاب مربیان جدید صورت گیرد. ولیکن مدیرفنی تیم های ملی از این کار امتنان نمود و حال به جای تصمیمات درست و منطقی شاهد استعفای دسته جمعی برخی از مربیان به همراه مدیر تیم های ملی بودیم. در حالیکه این استعفا در این زمان کوتاه ممکن است آسیب شدیدی به تیم های ملی برساند. تقاضای فدراسیون نیز نامعقول نبوده است.
اضافه کردن مربیان جدید به بازیکنان و کسب نتایج بهتر کمک میکند. ای کاش مربیان در سمت خود باقی می ماندند تا ما شاهد تصمیم فدراسیون بودیم.
چرا آرین خو راه حل آخر را انتخاب کرد؟ آیا بهتر نبود عجولانه تصمیم نمی گرفت؟ ایشان می توانست با تقویت کادرفنی انتظارات مسئولین فدراسیون را برآورده کند.
آیا عدم قبول پیشنهاد فدراسیون و تصمیم به استعفا، تنها به علت تقابل وی با مسئولین گرفته نشد؟
امیدواریم که مسئولین فدراسیون هرچه سریعتر کادرفنی جدید را اعلام نمایند تا در رده های مختلف تیم های ملی به وضعیت مطلوب برسیم. و بتوانیم در مسابقات پیش روی بهترین نتایج ممکن را همچون سالهای گذشته توسط این فدراسیون بدست آوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا