گنج‌زاده: حسینی با اتوبوس به تهران می‌آید، رهنما پاداش می‌گیرد!/ تمرکزمان را بهم ریخته‌اند

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی کاراته گفت: حسینی برای تیم ملی زحمت کشید و پاداش‌ او را رهنما دریافت کرد. 

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فضایی که مدتی است در کاراته حاکم است انتقاد کرد و گفت: امیدوارم به زودی آرام دوباره به کاراته باز گردد و همه چیز مثل گذشته طبق روال پیش برود. من در این مدت تمام حرف‌هایم را زده‌ام و کش دادن اتفاقاتی که در این مدت رخ داده باعث می‌شود خودم و خانواده‌ام اذیت شویم. امیدوارم اگر مسئولان ورزش انتقاد‌های ما را می‌شنوند حتما پیگیری کنند. البته امیدوارم رئیس فدراسیون بتواند حواشی را جمع کند. این حاشیه‌ها آرامش را از ما گرفته و با توجه به مسابقات لیگ که در پیش داریم تمرکز ما نیز به هم ریخته است.

وی در ادامه با انتقاد از مسعود رهنما مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان گفت: مسعود رهنما سال گذشته در نتایجی که تیم ملی کسب کرد نقش مثبتی داشت، اما در نتایجی که تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی کسب کرده او هیچ نقشی ندارد. البته وقتی کسی که سر تمرین تیم ملی حضور ندارد چه نقشی می‌تواند در موفقیت تیم ملی داشته باشد؟ در مسابقات جهانی نیز مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند او در مسابقات حضور داشته باشد. در رقابت‌های کومیته تیمی شهرام هروی تا بازی فینال روی صندلی کوچ نشسته بود و نمی‌دانم که چطور شد بازی فینال آشوری اعلام کرد که از تهران دستور داده‌اند رهنما روی صندلی کوچ بنشیند. راست یا دروغش را ما نمی‌دانیم.

گنج‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: حتی در مسابقات کومیته تیمی ما شنیدیم که نمی‌خواستند اجازه دهند سعید احمدی مبارزه کند، اما با اصرار مربیان او مبارزه کرد و بهترین نتایج را رقم زد.

گنج‌زاده در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه مخالف این است که کاپ قهرمانی را رهنما با خود به رشت برده است، گفت: بنده صد در صد مثل دیگر ملی‌پوشان مخالف این موضوع هستم که جام قهرمانی را رهنما با خود برده است. این حرف دل همه ملی‌پوشان است و رهنما باید جام را پس بدهد. ما در فرودگاه دبی با دبیر فدراسیون صحبت کردیم و گفتیم آرزویمان این بود که قهرمان شویم و جام قهرمانی را به سید‌محمد حسینی که برای تیم ملی زحمت کشیده است اهدا کنیم، اما آشوری به ما گفت که او اجازه گرفته تا کاپ قهرمانی را با خود ببرد و قطعا بازمی‌گرداند.

وی در ادامه اظهار داشت: دوستان به جای اینکه قدر مربیانی را که برای تیم ملی زحمت کشیدند را بدانند پاداش آن را به افرادی می‌دهند که اصلا برای تیم ملی زحمتی نکشیده‌اند. هروی، روحانی، حسینی واقعا برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند. وقتی پاداش‌ها را می‌دهند کسی یادی از حسینی نمی‌کند. او زحمت کشیده و سکه‌ها را مسعود رهنما می‌گیرد. من نمی‌دانم که دوستان چطور وجدان‌شان قبول می‌کند چنین پاداش‌هایی را بگیرند.

گنج‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پاداش مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۲ فرانسه قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان پرداخت شد و تنها ۳ سکه به حسینی دادند اما شنیده‌ام که ۱۲ سکه به کمک‌مربی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داده‌اند. نمی‌دانم چرا کسی به فکر حسینی نیست. او از کرمان با اتوبوس به تهران می‌آید و با اتوبوس هم برمی‌گردد اما پاداش او را کسی دیگر می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا