کتیرایی: کاراته با این مدیریت به قهقرا می رود

قهرمان و مربی اسبق تیم ملی کاراته گفت: قبل از اعزام تیم ملی به رقابتهای جهانی آلمان طوری درباره این تیم صحبت می کردند که فکر می کردیم همه را از لبه تیغ می‌گذرانند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا کتیرایی در گفتگو با خانواده بزرگ ورزش با بیان این مطلب افزود:دبیر فدراسیون قبل از مسابقات جهانی اعلام کرده بود که این بهترین تیم ملی تاریخ کاراته است ولی برای نتیجه گیری باید همه چیز سر جای خودش باشد و تنها هزینه کردن ضامن موفقیت نیست.

وی اظهار داشت: طبق اظهارات آشوری برای این تیم ۲ میلیارد تومان هزینه شده و همچنین ۸ مسابقه برون مرزی داشته و به اعتقاد من با پتانسیلی که از کاراته ایران سراغ داریم باید بهتر از اینها در آسیا و جهان نتیجه بگیریم.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی بانکوک و بوسان با انتقاد از عملکرد مدیریت حاکم بر فدراسیون کاراته اذعان داشت:کاراته ایران گرفتار بی تدبیری و البته حواشی خود ساخته است و با این مدیریت به قهقرا می رود و بنده به عنوان یکی از قهرمانان و مربیان این رشته از مسئولان وزارت ورزش می خواهم که فکری عاجل به حال این رشته رزمی کنند.

او اضافه کرد: متاسفانه عنان کار در کاراته در اختیار دبیر فدراسیون است و او می خواهد حرف اول و آخر را بزند،طی این چند سال اکثر پیشکسوتان،قهرمانان و اهالی فن در این رشته به نوعی با او به مشکل برخورده اند. یعنی همه بد هستند وفقط آشوری وجهه دارد.

مربی اسبق تیم ملی کاراته تصریح کرد:متاسفانه سمندر هم تحت تاثیر او است و مطمئنا ادامه این روند و این ناهنجاریها کاراته را به ورطه نابودی و سقوط می کشاند.

نفر سوم جهان در سال ۱۹۹۸ برزیل مشکلات عدم صدور روادید برای تیم کاتا و اعزام کاروان تیم ملی با آن شرایط را متوجه شخص دبیر فدراسیون می داند و عنوان می کند: آشوری سرپرست تیم ملی بوده و او باید پاسخگوی این بی برنامگی و البته سوء مدیریت باشد ولی ایشان توپ را به زمین سفارت آلمان انداخت و آنها را به کار شکنی متهم نمود ولی واقعیت چیز دیگری است.

وی اظهار داشت: من فقط به این نکته بسنده می کنم که چرا رییس فدراسیون موفق به گرفتن ویزا نشد و به آلمان نرفت.پاسخ این سوال را از آقای دبیر فدراسیون بپرسید.

کتیرایی در پایان گفت: کاراته به یک مدیریت باثبات و البته اتاق فکر نیاز دارد و مسلما با نیروهای جوان و البته کارنامه دار می تواند به ساحل آرامش برسد و در حقیقت به کالبد این فدراسیون سراسر حاشیه و بلوا باید روحی تازه دمیده شود که در اینراه روسای ورزش کشور باید فکری عاجل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا