صدر: سمندر مخالف رفتن سلیمی بود اما دوستان اعزامش کردند/ رفتن او به آلمان لزومی نداشت

مدیر روابط بین الملل فدراسیون کارته گفت: رئیس فدراسیون مخالف سرسخت اعزام سلیمی به مسابقات جهانی بود اما نمی‌دانم که چرا دوستان او را اعزام کردند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شهروز صدر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازنگشتن مرتضی سلیمی عضو کمیته روابط بین‌الملل به ایران پس از بازگشت تیم ملی به کشورمان، گفت: رئیس فدراسیون کاراته بارها و بارها اعلام کرده بود که مرتضی سلیمی حق ندارد به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شود، اما من زمانی که او را دیدم تعجب کرد. سلیمی همان روز اول که به هتل رسیدیم ناپدید شد. کسی تا لحظه آخر خبری از او نداشت.

مدیر روابط بین‌الملل در پاسخ به این سؤال که آیا لزومی داشت دو نفر به عنوان روابط بین‌الملل به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شوند گفت: به هر حال بنده کارهای روابط بین الملل را انجام می‌دادم و حتی کارت بازی ملی پوشان را من در آلمان دریافت کردم!

وی در ادامه افزود: از روز اول گفته بودم که این فرد به درد انجام کارهای اعزام تیم نمی‌خورد اما نمی‌دانم که چرا باز هم کارهای اعزام را پیگیری کرد. رئیس فدراسیون حتی اعلام کرده بود که او حق ندارد در دبیرخانه فدراسیون هم حضور داشته باشد. چون واقعا تعادل روحی و روانی نداشت.

وی در پایان گفت: به هر حال من نمی‌دانم که چرا دوستان او را به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام کردند. این اعزام در صورتی رخ داد که سمندر مخالف سرسخت رفتن او به آلمان بود و بارها گفته بود که به هیچ وجه کسی حق ندارد او را به این مسابقات اعزام کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا