کاروان ایران چشم انتظار طلاهای کشتی و کاراته/ طباطبایی: امیدوارم ادای دین کنیم

رییس فدراسیون کاراته از آمادگی ۸ کاراته‌کای ایران برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال ها در بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: امیدوارم دست پر به ایران بازگردیم.

به گزارش کاراته نیوز سید حسن طباطبایی در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط کاراته‌کاهای ایران در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی چین، اظهار کرد: بازی‌های آسیایی از اهمیت بالایی برای ورزش ایران برخوردار است و کاراته نیز به عنوان یکی از رشته‌های پرافتخار در این رویداد بزرگ، آماده حضور در این رقابت‌ها و کسب افتخار برای ورزش ایران است. کاراته ایران با ۴ نماینده در بخش مردان، ۴ نماینده در بخش دختران به همراه ۴ مربی و یک سرپرست عازم چین شده و همه بچه‌ها مصمم به کسب نتایج درخشان برای کاروان ایران هستند.

رییس فدراسیون کاراته، افزود: همه نفرات ما ظرفیت و شایستگی کسب خوشرنگ‌ترین مدال در بازی‌های آسیایی را دارند و امیدوارم با توکل به خدا و با دعای خیر مردم بچه‌ها بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند و این وظیفه‌ای که بر دوش ماست را به بهترین شکل ادا کنیم.

وی درباره انتظارات بالا از کاراته برای جبران کمبود طلای کاروان ورزش ایران در این رقابت ها، خاطرنشان کرد: به هر حال کاراته و کشتی همیشه مدال‌های خوبی را برای ورزش ایران در رویدادهای بین‌المللی و مخصوصا در بازی‌های آسیایی کسب کرده اند. همه کشورها برای کسب مدال به میدان می آیند و کسب مدال در این مسابقات قطعا کار دشواری خواهد بود اما ورزشکاران ما با همه توان خود به میدان می‌روند و به دنبال خوشرنگ‌ترین مدال‌ها خواهند بود.

طباطبایی درباره پیش‌بینی خود از نتایج کاراته ایران در این مسابقات، گفت: پیش‌بینی من این است که بچه‌ها با توجه به توانایی‌های فنی بالایی که دارند و زحماتی که در تمرینات زیر نظر کادر فنی کشیده‌اند، بتوانند بهترین مدال‌ها را برای ایران به ارمغان بیاورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا