لیگ کاراته وان سری آ- قبرس؛ جعفرنژاد و برزویی فینالیست شدند، کاتا تیمی بانوان برای کسب برنز روی تاتامی می رود

در پایان دومین روز از رقابتهای لیگ کاراته وان قبرس، دو نماینده کاراته ایران فینالیست شدند و کاتا تیمی بانوان راهی دیدار رده بندی شد

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین روز از رقابتهای لیگ سری آ- قبرس در شرایطی امروز شنبه ۸ مهر ماه در شهر لارناکا این کشور به پایان رسید که در بخش کومیته زینب جعفر نژاد و امیررضا برزویی با برتری بر حریفان فینالیست شدند و کاتا تیمی بانوان راهی دیدار رده بندی شد.

 

بر اساس این گزارش در وزن ۵۵- کیلوگرم زینب جعفر نژاد با کسب ۴پیروزی قاطع برابر نمایندگان انگلستان، قبرس، آلمان و فرانسه و پیروزی ۳ بر ۱ برابر نماینده لیتوانی در دیدار نیمه نهایی فینالیست شد و فردا برابر کاراته کایی از کشور بلغارستان به میدان خواهد رفت.

 

نسترن عابدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، در دیدار نخست ۷ بر صفر مغلوب نماینده کشور فرانسه شد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

امیررضا برزویی نماینده وزن ۶۷_ کیلوگرم کشورمان پس از استرحت در گام نخست با شکست نمایندگان ایتالیا، پرتغال، آذربایجان، صرببستان و فرانسه فینالیست شد و برای کسب نشان طلا به مصاف نماینده گرجستان خواهد رفت.

 

در وزن ۶۰- کیلوگرم بهنام دهقان زاده در نخستین مبارزه خود مغلوب کاراته کا لهستانی شد، پوریا اقدسی پس از استرحت در دور اول، نمایندگان لهستان، گواتمالا و برزیل را از پیش رو برداشت و در ادامه نتیجه را در هانتی به حریف ایتالیایی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

معید محمد مقضی با ۳ پیروزی مقابل اسپانیا، کلمبیا و ایتالیا و قبول شکست مقابل کاراته کا کشور مقدونیه به کار خود پایان داد.

 

کاتا تیمی بانوان متشکل از الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده در دور اول به عنوان تیم چهارم گروه راهی مرحله بعد شد و با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه در مرحله دوم راهی دیدار رده بندی شد.

 

سهند اسلامی در مرحله اول به عنوان نفر سوم گروه به مرحله بعد صعود کرد، در دور دوم در گروه خود چهارم شد و در مرحله سوم و در مبارزه ای نزدیک از ره یابی به مرحله بعد بازماند.

 

امان الله حسین پور، یحیی پیشه زاری، کیان کشفی راد، مهدی حق نظری و محمد صدرا شیدزی دیگر نمایندگان کشورمان در کاتا انفرادی مردان بودند که از دور رقابتها کنار رفتند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا