مسکینی: تمام فکر و ذکرم حضور در جهانی مجارستان بود/ انتخابی ایران واقعاً سخت است

ملی‌پوش کاراته ایران تاکید کرد که تمام فکر و ذکرش حضور در مسابقات جهانی مجارستان بوده است.

به گزارش کاراته نیوز علی مسکینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در  خصوص برتری در انتخابی تیم ملی و قطعی کردن حضورش در مسابقات جهانی اظهار داشت: واقعاً  از کومیته زدن با بهنام دهقان‌زاده و پوریا اقدسی لذت بردم. انتخابی در ایران واقعاً خیلی سخت است و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی قابل ستایش است.  خدا را شکر توانستم با جدال‌های قشنگی که با حریفان داشتم در نهایت فیکس شوم و امیدوارم در مجارستان نتایج درخشانی کسب کنم.

وی در  پاسخ به این سوال که می‌توانست زودتر خود را در ترکیب تیم ملی فیکس کند، گفت: در مسابقه دوم با پوریا اقدسی تا ثانیه پایانی جلو بودم، اما خودم مرتکب اشتباه شدم و یک ضربه پا بخورم تا نتیجه ۷ بر ۶ شد. بعد از این مسابقه گفتم هنوز چیزی تمام نشده و باید این اشتباهم را جبران کنم و خدا را شکر توانستم با برتری در مقابل هر دو حریف خود فیکس تیم ملی شوم.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته در خصوص عملکرد داوران در انتخابی گفت: بخش بزرگی از کاراته داوری است و ممکن است در شرایط ۵۰-۵۰ سلیقه‌ای تصمیم گرفته شود. حواشی داوری همیشه بوده است، اما فکر می‌کنم این دفعه اشتباهات داوری خیلی کمتر بود.

مسکینی درمورد شرایطش برای درخشش در مسابقات جهانی گفت: متاسفانه دوره گذشته نتوانستیم در مسابقات جهانی امارات حضور داشته باشیم و در لحظات آخر اعزام منتفی شد. فکر و ذکرم این مدت این بود که بتوانم در مسابقات جهانی مجارستان حضور داشته باشم و از خدا می‌خواهم با بهترین شرایط در مسابقات حاضر و مدال خوشرنگی کسب کنم. امیدوارم نه تنها من بلکه کل تیم این دوره اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی در خصوص شرایط چهار ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی گفت: قاره آسیا پیشرفت بزرگی در کاراته داشته است و شرایط واقعاً سخت شده است، اما از خدا می‌خواهم هر چهار نماینده ما در هانگژو  بدرخشند. به خصوص برای مهدی خدابخشی که مانند برادرم است آرزوی اتفاقات خوبی را می‌کنم و امیدوارم و دیگر بچه‌ها با مدال‌های خوشرنگی به کشور بازگردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا