هروی: ثبت نام ورزشکاران به منزله حضور قطعی آنها نیست/ ترکیب تیم ملی کاراته در قهرمانی جهان پس از بازیهای هانگژو اعلام می شود

سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران گفت: ثبت نام برخی ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از چند روز دیگر آغاز می شود اما این به منزله حضور قطعی آنها در مسابقات قهرمانی جهان نیست.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: تیم ملی کاراته تمرینات منظم خود را به منظور حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو پشت سر می گذارد. تمام تلاش ما این است که در فرصت باقیمانده بازیکنان به شرایط ایده ال فنی برسند و روز مسابقه در اوج آمادگی باشند.

 

وی افزود: کاراته همیشه جزو رشته های موفق در بازیهای آسیایی بوده، امیدواریم این دوره نیز همین گونه شود و بتوانیم مدال های خوش رنگی برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان بیاوریم. هر چند ورزش قابل پیش بینی نیست اما به موفقیت تیم ملی در هانگژو بسیار امیدوار هستم.

 

هروی ادامه داد: بلافاصله پس از برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو آماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی بوداپست می‌شویم. با توجه به اینکه فاصله زمانی این دو رویداد خیلی کم است، ثبت نام برخی ورزشکاران از چند روز دیگر آغاز می شود اما این به منزله حضور قطعی آنها در مسابقات قهرمانی جهان نیست زیرا ترکیب نهایی تیم ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی جهان پس از بازیهای آسیایی هانگژو و بررسی عملکرد ملی پوشان در این رویداد مشخص خواهد شد.

 

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در پایان یادآور شد: رقابت در مسابقات قهرمانی جهان همیشه سخت و دشوار است و باید با تمام قوا در این رقابت ها حاضر شویم. تمام هم و غم ما این است که در بخش تیمی و انفرادی عملکرد مناسبی مثل سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا