عدالتی: می‌خواهم نفر شماره یک جهان باشم/ امیدوارم عسگری مدال طلای هانگژو را کسب کند

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: واقعاً می‌خواهم نفر یک جهان باشم و روزی به این مهم می‌رسم.

به گزارش کاراته نیوز سامان عدالتی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص برتری در انتخابی تیم ملی مقابل مهدی شهگل اظهار داشت: مهدی شهگل یکی از دوستان خوبم است و فارغ از بحث رقابت، چند سالی است که در وزن ۷۵ کیلوگرم در اردوهای تیم ملی با هم هستیم. مبارزات زیادی با هم داشتیم و یک بار ایشان بهتر بوده است و یک بار من؛ خدا را شکر در انتخابی روز بود و خوب کمیته زدم و متمرکزتر بودم.

وی تصریح کرد: این چند وقت کاملاً روی انتخابی تمرکز کرده بودم و با لطف خدا نتیجه تمریناتم را گرفتم و امیدوارم بتوانم در مسابقات قهرمانی جهان بهترین عملکرد خود را نشان بدهم. برای بهمن عسگری نفر اول این وزن در بازی‌های آسیایی هانگژو آرزوی موفقیت دارم و قطعاً تمام کاراته‌کاهای ایران دوست دارند تا ایشان در این مسابقات موفق باشد و مدال طلا را کسب کند تا بعد از آن کادرفنی برای مسابقات جهانی تصمیم بگیرد.

ملی‌پوش کاراته ایران در خصوص عملکرد تاثیرگذارش در قهرمانی کومیته تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اولین بار بود که در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا حضور داشتم. واقعاً سطح مسابقات بسیار بالا بود و تاتامی خیلی بزرگی بود. در این مسابقات یک جاهایی کار به من افتاد و خدا را شکر توانستم ضعف نشان ندهم و همان سامان همیشگی باشم و کومیته‌ها را در بیاورم. امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان نیز همین گونه عملکرد داشته باشم.

عدالتی در خصوص وضعیت کاراته ایران در وزن ۷۵- کیلوگرم در سطح جهان گفت: همه اوزان در ایران خوب هستند و عملکرد کومیته تیمی در سال‌های اخیر در میادین جهانی و آسیایی پتانسیل بالای کاراته ایران در تمامی اوزان را نشان می‌دهد. واقعاً سطح وزن ۷۵ کیلوگرم ایران بالا است و بهمن عسگری، مهدی شهگل و علیرضا حیدری که در امیدهای جهان قهرمان شد از نفرات خوب این وزن هستند. حداقل ۴ نفر پشت ما در این وزن هستند که می‌توانند پیراهن تیم ملی را بپوشند و در آینده هیچ مشکلی در این وزن نداشته باشیم.

وی در خصوص اینکه در صورت حضور در مسابقات جهانی خودباوری لازم برای قهرمان جهانی را دارد، گفت: آرزوی هر کسی که کاراته حرفه‌ای را شروع می‌کند، قهرمانی جهان است و مدالی کمتر از قهرمانی جهان نمی‌تواند ما را راضی کند. از دو سال پیش که در انتخابی‌ها توانستم به مرحله آخر برسم همیشه چشم به این داشتم که نفر یک جهان باشم و در حال حاضر نیز برای این موضوع تلاش می‌کنم. واقعاً می‌خواهم نفر یک جهان باشم و به دنبال سکوی اول مسابقات بوداپست هستم و برای این مهم تمام تلاشم را می‌کنم.

ملی‌پوش کاراته ایران در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: کاراته همیشه ورزش ایران را در بازی‌های آسیایی سربند کرده است. امسال نیز چهار نفر از بهترین و پرافتخارترین کاراته‌کاهای ایران قرار است در این مسابقات حضور داشته باشند. این چهار نفر، ۵ مدال طلای جهان و المپیک دارند و واقعاً سطح آنها خیلی بالاتر از آسیا است و به راحتی می‌توانند به فینال برسند. برای امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی و سجاد گنج‌زاده آرزوی موفقیت دارند و امیدوارم با چهار مدال طلای خوش‌رنگ بازگردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا