گلشادنژاد: رقبای سرسختی برای کسب طلا در هانگژو دارم/ می‌خواهیم نسل تازه‌ای در کاراته بانوان بسازیم

ملی‌پوش کاراته بانوان گفت: باوجود بالارفتن انتظارات از من پس از قهرمانی در آسیا فقط به مدال طلای هانگژو فکر می‌کنم.

به گزارش کاراته نیوز آتوسا گلشادنژاد در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت آمادگی خود در اردوی تیم کاراته بانوان پیش از سفر به هانگژو، اظهار داشت: پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا چهار روز استراحت کردیم و سپس تمرینات را پیگیری کردیم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و برای بازی‌های آسیایی کوه انگیزه هستم.

وی افزود: پس از کسب مدال طلای آسیا توقعات از من زیاد شده و بالطبع فشار زیادی را روی دوش خودم احساس می‌کنم، اما می‌خواهم باز هم خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم تا در اولین تجربه حضور در بازی‌های آسیایی بهترین عملکرد را داشته باشم.

*هیچ مبارزه‌ای در بازی‌های آسیایی آسان نیست

ملی‌پوش کاراته بانوان درباره تفاوت بین بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا، گفت: قبول دارم این دو رویداد با هم متفاوت هستند زیرا در هانگژو حتی یک بازی ساده هم وجود نخواهد داشت، چون تمام تیم‌ها و کاراته‌کاها فقط برای کسب مدال می‌آیند. باید با فکر و برنامه مقابل رقیبان حاضر شوم تا خدایی نکرده در یک لحظه غافلگیر نشوم.

گلشادنژاد با اشاره به رقیبان باکیفیت خود در قاره کهن تصریح کرد: بازیکنان چین، قزاقستان، امارات و ویتنام سخت‌ترین حریفانم هستند و باید با تمرکز بیشتری کار کنم تا بتوانم از پس این کاراته‌کا‌ها بر بیایم. برنامه داریم تا فیلم بازی‌های مالزی با این بازیکنان را ببینیم و آنالیز کنیم تا بهتر از قبل روی تاتامی حاضر شوم.

*نمی‌خواستیم با بازی‌های تدارکاتی از نظر بدنی تخلیه شویم

وی در خصوص تاثیر منفی نبود بازی‌های تدارکاتی گفت: فکر نمی‌کنم زیاد تاثیر داشته باشد، چون ما خودمان هم نمی‌خواستیم پیش از هانگژو از نظر بدنی تخلیه شویم. بازی‌های درون اردویی داریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

قهرمان کاراته آسیا در پایان خاطرنشان کرد: یک تیم جوان و همدل هستیم که می‌توانیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم و مطمئن هستم کادرفنی هم به ما اطمینان دارند تا بتوانیم یک نسل جدید و پرافتخار را بسازیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا