هروی: نسبت به دوره گذشته بازیهای آسیایی نتایج بهترین خواهیم گرفت

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، شهرام هروی در خصوص روند تمرینات تیم کاراته برای حضور در بازی های اسیایی گفت: بابد از رسانه ها تشکر کنم، از المپیک متاسفانه خیلی نامهربانی شد، اما رسانه همیشه کنار تیم ملی بود. حتی وقتی در قهرمانی آسیا ازبکستان نتیجه گرفته نشد تیم را نکوبیدند.

وی با بیان اینکه اردیبهشت و خرداد دو مرحله انتخابی تیم ملی کاراته برای قهرمانی آسیا برگزار شد، گفت: بعد از قهرمانی آسیا هم ترکیب تیم ملی برای بازی‌های آسیایی مشخص شد.

هروی با اشاره به ترکیب اعزامی به بازی های آسیایی ادامه داد: سه کاراته‌کا از چهار کاراته‌کا اعزامی در ادوار گذشته بازی‌های آسیایی افتخارآفرینی کردند، مهدی خدابخشی هم سابقه حضور در قهرمانی آسیا و جهان را دارد و باتجربه است.

وی افزود: امیدوارم ١٣ مهر و با آغاز مسابقات کاراته ابتدا بهمن عسکری و بعد سجاد گنج‌زاده، امیر مهدی‌زاده و مهدی خدابخشی بهترین نتایج را بگیرند. قول می‌دهم هر چهار کاراته‌کا با خوشرنگ‌ترین مدال‌ ها بازگردند و اگر امروز در خصوص توانایی این بچه‌ها صحبت نکنم در حق آنها جفا کردم.

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه به عملکرد تیم ملی نقد است، گفت: تیم ملی در قهرمانی آسیا تنها یک مدال طلا در وزنی که در بازی‌های آسیایی نیست به دست آورد، در بازی‌های آسیایی بحث تقسیم مدال است، اما به این موضوع فکر نمی‌کنم و اعتقاد دارم کاراته مثل گذشته رشته سرآمد ورزش ایران خواهد شد. کاراته نشان داده همیشه جز شاخص‌ها بوده است.

هروی خاطرنشان کرد: سه دوره به عنوان سرمربی و مربی در بازی‌های آسیایی حضور داشتم. قبل از بازی‌های آسیایی گوانگژو در دو مسابقه شرکت کردیم، قبل از اینچئون نیز در لیگ‌های جهانی ژاپن، ترکیه، مسابقات دانشجوبان و لیگ جهانی جاکارتا شرکت کردیم. قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز در لیگ جهانی فرانسه، قهرمانی آسیا اردن و لیگ جهانی ترکیه حضور داشتیم و مسابقات تدارکاتی خوبی رفتیم، اما امسال متاسفانه نشد.

سرمربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: این‌ها بهانه نیست، ما ظرفیت و نیروی انسانی خوب داریم و شبیه‌سازی مسابقه انجام دادیم. این دوره متفاوت‌ترین شرایط اعزام را داریم و امیدوارم نتیجه مدالی متفاوتی نیز بگیریم. در دوره گذشته بازی‌های آسیایی دوطلا، یک نقره و یک برنز کسب کردیم و این در حالی بود که حق مهدی‌زاده و پورشیب مدال‌های خوشرنگ‌تری بود و تمام هم و غم ما کسب نتیجه بهتر نسبت به دوره گذشته أست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا