تکذیب درگیری لفظی ارباب با زنگنه در اردوی تیم ملی کاراته

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی کاراته بانوان این روز‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو (۲۰۲۲) تمرینات خود را در تهران زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کند، اما در آستانه آغاز بازی‌های آسیایی، جدایی زنگنه از کادرفنی تیم ملی بانوان فصل جدیدی از حواشی را برای کاراته بانوان رقم زد!

اختلاف ارباب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با پگاه زنگنه، در نهایت باعث شد تا زنگنه از کادر فنی تیم ملی بانوان کنار گذاشته شود و در نهایت بلافاصله در کمتر از چند روز ارباب دو مربی (موسوی و قاسمی) را جایگزین یک مربی کرد!

فرخناز ارباب ، در پاسخ به این سؤال که گویا شنیده شده مسوولان فدراسیون در حال رایزنی هستند تا پگاه زنگنه به کادر فنی تیم ملی بانوان اضافه شود، آیا شما این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر؟ گفت: نه، به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد واضافه شدن مربی به کادرفنی تیم ملی کاملاً منتفی شده است. بنده ستاره موسوی و فاطمه قاسمی را به عنوان مربیان تیم ملی بانوان انتخاب کردم و این عزیزان فعالیت شان را کنار تیم ملی آغاز کرده اند. آن‌ها از مربیان قدیمی، با تجربه و باکیفیت هستند و ما با همین نفرات به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا روز گذشته برای بازگشت زنگنه به کادرفنی، شما جلسه‌ای را با مسؤولان فدراسیون داشتید، یا خیر، گفت: من در جریان جلسه نبودم، چون موضوع منتفی شده و دیگر نیازی به جلسه نیست. در حال حاضر ما تمرکزمان را برای مسابقات و بازی‌های آسیایی پیش‌رو گذاشته‌ایم و دیگر به هیچ موضوعی خارج از این فکر نمی‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پاسخ به این سؤال که دلیل اصلی اختلافی که شما با زنگنه داشتید، چیست؟ خاطرنشان کرد: اجازه بدهید این موضوع را باز نکنم، یکسری اختلاف نظر‌ها بود که حالا همه چیز تمام شده است و ما دو مربی خوب، با تجربه و با سابقه به ترکیب کادرفنی اضافه کرده ایم و دیگر هیچگونه مشکلی نداریم.

ارباب در پاسخ به این سؤال که شنیده شده در اردوی تیم ملی شما و زنگنه بحث و درگیری لفظی داشته‌اید که در نهایت منجر به قطع همکاری با پگاه زنگنه شده است آیا این موضوع صحت دارد؟ عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نبوده است آخرین روز در اردو مسؤولان فدراسیون نیز حضور داشتند و شاهد تمام صحبت‌های بنده بودند. من هیچ حرفی به زنگنه نزدم و هیچگونه بی احترامی به او نکردم. بحث و جدلی هم در کار نبود. شما می‌توانید واقعیت را از نایب رئیس فدراسیون و کمیته فنی حاضر در اردو سؤال کنید، آن‌ها می‌توانند شهادت دهند که بنده در اردوی تیم ملی در حضور بازیکنان داد و بیداد کرده‌ام یا اینکه چه اتفاقی افتاده است!

وی در واکنش به این سوال که گویا پس از جدایی زنگنه از کادر فنی تیم ملی تعدادی از بازیکنان به این موضوع اعتراض کرده‌اند و حتی در رابطه با این اتفاقات با رئیس فدراسیون کاراته نیز صحبت کرده‌اند و درخواست بازگشت پگاه زنگنه را داشته‌اند آیا این موضوع صحت دارد؟ اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. بازیکنان به خوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و کسی معترض نیست. من خواهش می‌کنم یکسری مسائلی که پیش آمده اجازه بدهید تمام شود و ما با آرامش به تمرینات‌مان ادامه دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا