ارباب: تلاش خواهیم کرد در هانگژو بهترین نتایج را کسب کنیم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و تلاش خواهیم کرد در هانگژو بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش کاراته نیوز فرخناز ارباب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص بازدید سرپرست وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی کاراته اظهار کرد: این حضور و بازدید از تمرین ملی‌پوشان را به فال نیک می‌گیریم. به هر حال قبل از بازیها قطعا این بازدیدها به ملی‌پوشان انگیزه می‌دهد. امیدوارم بتوانیم در هر چهار وزن بانوان صاحب مدال شویم.

وی در مورد میزان آمادگی تیم برای شرکت در این بازیها گفت: ملی پوشان شرایط خوبی دارند و در حال حاضر هم در اردوی دهم هستیم. این روند تا زمان اعزام به هانگژو ادامه خواهد داشت. فدراسیون کاراته هم حمایت‌های لازم را دارد. در مجموع همه دست به دست هم خواهیم داد تا بتوانیم با نتایج مطلوب از هانگژو به کشور برگردیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در ادامه خاطر نشان کرد: البته ما از وزیر ورزش انتظار داریم بخش بانوان را ویژه‌تر حمایت کنند. این دختران ما شاغل نیستند و تمام زندگی خود را صرف ورزش قهرمانی کردند امیدوارم که حمایت از آنها هم ویژه تر باشد.

ارباب در پایان خاطر نشان کرد: تا زمان اعزام هفت اردوی دیگر خواهیم داشت. در قهرمانی آسیا یک طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردیم که نتیجه خوبی بود تلاش خواهیم کرد در بازی‌های آسیایی هم با یه عملکرد درست نتایج بهتری کسب کنیم. انتظارم این است خانواده بزرگ کاراته هم در آستانه این بازیها  به تیم آرامش تزریق کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا