جدال پورشیب و خدابخشی برای رسیدن به هانگژو

تکلیف وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی با برگزاری جدال انتخابی مشخص خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایرنا، کاراته برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو هشت سهمیه در مجموع دو بخش مردان و بانوان دارد که به نظر می‌رسد همچون گذشته تمامی سهمیه‌ها به بخش کومیته اختصاص یافته است.

در بخش مردان، اعزام امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری و سجاد گنج‌زاده به بازی‌های آسیایی قطعی است مگر اینکه اتفاق دور از انتظاری در روزهای باقی مانده رقم بخورد.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم شرایط کمی متفاوت است و پس از عملکرد ضعیف ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که چندی پیش در مالزی برگزار شد، کادر فنی تصمیم گرفته برای مشخص شدن نفر اعزامی این وزن به هانگژو، جدال انتخابی برگزار کند.

بر این اساس، پورشیب و مهدی خدابخشی به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این دیدار راهی بازی‌های آسیایی شود.

با این اوصاف تیم ملی کاراته ایران با ترکیبی از نفرات باتجربه راهی بزرگترین رویداد ورزشی قاره کهن خواهد شد. نفراتی که در مسابقات انتخابی از سد بازیکنان جوان عبور کرده و دوباره راهی بازی‌های آسیایی می‌شوند. تمامی این نفرات به غیر از خدابخشی سابقه حضور در بازی‌های آسیایی را داشته و در این رویداد صاحب مدال شده‌اند.

تیم ملی کاراته ایران در سال‌های اخیر تحت هدایت شهرام هروی به موفقیت‌های متعددی در مسابقات مختلف همچون قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی دست یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا