هروی: از اعتبار کاراته ایران در آسیا دفاع می‌کنیم/ پاداش لاکچری فقط برای رشته‌های خاص نباشد

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم پاداش‌هایی که برای برخی رشته‌های خاص وجود دارد روزی به رشته‌های رزمی و خصوصاً کاراته هم برسد.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی در گفت‌وگو با میزان، درباره زمان شروع تمرینات تیم ملی کاراته اظهار داشت: ملی‌پوشان از امروز (دوشنبه) وارد اردو می‌شوند و تا ۱۴ تیر داخل اردو هستیم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. یک تیم بانشاط داریم که بچه‌ها سرشار از انگیزه هستند و دست به دست هم می‌دهیم تا نتیجه درخشانی را در تاریخ کاراته ایران ثبت کنیم.

وی افزود: تیم ما اواخر ماه جاری عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا است و می‌خواهیم از اعتبار کاراته ایران در قاره کهن دفاع کنیم. باید نتایج دوره گذشته را جبران کنیم و این دوره برای نتایج به مراتب بهتر در بخش انفرادی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مطمئن باشید از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

*تلاش فدراسیون این بود که یک انتخابی شفاف برگزار شود

سرمربی تیم ملی کاراته درباره نحوه انتخاب کومیته تیمی گفت: کومیته تیمی را با همفکری همکارانم در کادر فنی بستیم و به جوان‌ها این فرصت را دادیم تا در بخش تیمی روی تاتامی آسیا حضور پیدا کنند، چون آن‌ها بسیار شایسته هستند و ان‌شاءالله با تکرار قهرمانی دوره گذشته، نهمین طلای کاراته ایران را به ثبت می‌رسانند.

وی با اشاره به مشخص بودن مسیر رسیدن به ترکیب تیم ملی در بخش انفرادی تصریح کرد: تمام تلاش فدراسیون این بود که یک انتخابی شفاف برگزار شود که این اتفاق رخ داد. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که در یک فضای دوستانه و سالم رقابت کردند. تیم ملی فیلتر مشخصی به نام انتخابی دارد که جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌گذارد.

*امیدوارم پاداش‌های خاص روزی به رشته‌های رزمی و کاراته هم برسد

هروی در واکنش به این سوال که عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی چه تاثیری روی تیمش دارد، گفت: بازی تدارکاتی یکی از ارکان موفقیت در تورنمنت‌های بزرگ است و نقاط ضعف و قوت تیم در تدارکاتی سنجیده می‌شود، اما ما به فکر این موضوع و مسابقاتی که از دست دادیم نیستیم و نگاهمان به آینده است.

مربی تاریخساز کاراته ایران در پایان با انتقاد از پاداش لاکچری به ملی‌پوشان فوتبال خاطرنشان کرد: من هیچگاه برای خودم توقعی نداشتم و هر روز ساعت ۶ صبح به عنوان یک کارمند سرکار می‌روم و به این موضوع هم افتخار می‌کنم، اما اگر قرار است به بازیکنان تیم ملی حواله خودرو‌های لوکس داده شود، باید به سایر ورزشکاران که صبح تا شب تلاش می‌کنند و افتخارات پیاپی برای کشورمان بدست می‌آورند هم توجه ویژه‌ای شود. امیدوارم پاداش‌هایی که برای برخی رشته‌های خاص وجود دارد روزی به رشته‌های رزمی و خصوصا کاراته هم برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا