سرمربی تیم ملی کاراته: با درخشش دوباره روی سکوی قهرمانی و بام آسیا خواهیم ایستاد

سرمربی پرافتخار تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته ایران با انسجام، همدلی و همفکری می‌تواند دوباره با درخشش روی سکوی قهرمانی آسیا بایستد.

 

به گزارش کاراته نیوز سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که انتخابی تیم ملی هفته گذشته برگزار شد، آیا از عملکرد نفرات حاضر در انتخابی راضی بودید یا خیر، گفت: آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته، بسیار خوب و شفاف برگزار شد. تمامی بازیکنان تلاش کردند تا به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کنند. خوشبختانه نفرات حاضر در انتخابی ها مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند. این مسابقات حساسیت بالای داشت و برخی ها بخاطر حساسیت های حاکم و جو مسابقات در ابتدا خوب ظاهر نشدند، اما در ادامه شرایط  آنها متفاوت تر شد و مبارزات خوبی را از همه حاضرین شاهد بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که انتخاب نفرات حاضر در ترکیب کومیته تیمی بر حسب چه متر و معیاری بود و آیا با این کار؛ کادرفنی بدنبال فرصت دادن به جوانان است یا خیر، گفت: با برگزاری انتخابی تیم ملی در پایان مسابقات ترکیب اصلی کومیته انفرادی مشخص شد و همان روز نیز اسامی آنها اعلام شد. امروز(شنبه) نیز با تصمیم کادرفنی ترکیب کومیته تیمی مشخص شد. به هر حال تصمیم ما بر این شد که نفراتی که در ترکیب کومیته انفرادی حضور دارند، در ترکیب کومیته تیمی حضور نداشته باشند تا این فرصت به جوانان شایسته نیز داده شود تا توانایی های خودشان را در میدان بزرگ آسیایی به همه ثابت کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت های خود، اظهار داشت: ما قبل از انتخابی تیم ملی دو هدف را دنبال می کردیم. ابتدا باید عملکردمان را در کومیته انفرادی نسبت به دوره گذشته بهتر کنیم و در کومیته تیمی نیز طلای تیمی دوره های گذشته را تکرار کنیم. بنده به عنوان سرمربی تیم ملی اعتقاد دارم که در هر دو بخش انفرادی و تیمی ما می‌توانیم دوباره در قهرمانی آسیا مدال طلا را کسب کنیم. تیم ملی کاراته ایران با انسجام، همدلی و همفکری دوباره می‌تواند روی سکوی قهرمانی و بام آسیا بنشیند و افتخارات گذشته را مجددا به خانواده کاراته هدیه دهد.

هروی در پاسخ به این سوال که آیا برای اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی مجددا انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد و یا اینکه از ترکیب همین تیم اعزامی به قهرمانی آسیا بهترین ها برای اعزام به بازیهای آسیایی انتخاب خواهند شد؟، گفت: ما تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد و عملکرد بازیکنان اعزامی به مسابقات مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت کادرفنی تیم ملی برای بازی های آسیایی تصمیم گیری خواهد کرد. در مسابقات انفرادی و کومیته تیمی بچه ها باید پر قدرت ظاهر شوند و بهترین نمایش را به اجرا بگذارند.

وی در پایان صحبت های خود، اظهار داشت: ما از مسئولان ورزش انتظار داریم که کاراته ایران را زیر چتر حمایتی خود قرار بدهند، به هر حال این جوانان نیز به حمایت مالی و معنوی آنها نیاز دارند. کاراته برای شخص نیست و برای کل ایران است و حاصل حمایت از کاراته کسب افتخار برای کشورمان است. بازی‌های آسیایی برای کشورمان مهم و حائز اهمیت است و همیشه کاراته در سبد مدال آوران کاروان ورزش ایران بوده و برای تکرار عناوین گذشته ما نیاز به حمایت مسئولان ورزش داریم. تنها انتظار بچه های تیم ملی کاراته ایران حمایت است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا