طباطبایی: درباره رفتارهای پورشیب تصمیم‌گیری می شود/ مسئولان به کاراته بی‌مهری نکنند

رییس فدراسیون کاراته بر برخورد قانونی با مسببان اتفاقات تلخ رقابت های انتخابی تیم ملی تاکید کرد و گفت: کمیته انضباطی هر رایی صادر کند از آن تمکین می‌کنیم.

به گزارش کاراته نیوز سید حسن طباطبایی در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در سالن شهید افراسیابی تهران، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ۳ رویداد قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان که تقریبا با فاصله نه چندان زیاد از هم برگزار می شوند، بنا بر تصمیم کادر فنی تیم ملی و کمیته فنی برگزاری رقابت های انتخابی ملاک کار قرار گرفت تا ان‌شاءالله با برگزاری مرحله نهایی انتخابی شاهد حضور شایسته ترین نفرات در تیم ملی باشیم.

 

رییس فدراسیون کاراته، افزود: طی ۲ روز برگزاری این رقابت ها در حضور کادر فنی تیم ملی، پیشکسوتان و نمایندگان کمیته فنی، در نهایت نفرات منتخب از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند و امیدواریم بهترین نفرات در نهایت راهی مسابقات پیش رو شوند. البته برای کاتا نیز قصد بر این است که در آینده نزدیک رقابت های انتخابی برگزار شود. با توجه به ارزیابی‌های کمیته فنی و و وضعیت رقبا، ما امکان اعزام ورزشکاران رشته کاتا به بازی های آسیایی را داریم و در صورت داشتن شانس برای کسب مدال، سعی می‌کنیم در این بخش نیز به این رویداد اعزام داشته باشیم.

وی در ادامه درباره حاشیه‌های رقابتهای انتخابی تیم ملی که با اتهامات ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی به دو کاراته‌کای دیگر مبنی بر انجام تبانی آغاز شد، گفت: در جلسه ای که در اینباره برگزار شد، گزارش نمایندگان کمیته فنی، کمیته انضباطی و داوری ارائه شد. بر همین اساس نیز در جهت ارزیابی دقیق تمامی افرادی که طبق گزارش در اتفاقات پیش آمده نقش داشتند به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون در صدد برخورد قاطع با این بی‌اخلاقی ها خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: قطعا اگر تخلف هر کدام از این افراد تایید شود، کمیته انضباطی برخورد قانونی خواهد داشت و از رای این کمیته تمکین خواهد شد. ورزش کاراته بر پایه احترام شکل گرفته و با کسانی که بخواهند با بی احترامی و ایجاد تنش جو تیم ملی را به بزنند برخورد می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا