واکنش سرمربی تیم ملی کاراته به انتخابی جنجالی/ هروی: بهتر بود بچه‌ها خوددار باشند

سرمربی تیم ملی کاراته درباره شرایط ملی‌پوشان صحبت کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از طرفداری، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی با مهدی خدابخشی دیگر ملی‌پوش این رشته درگیر شد. پورشیب معتقد بود تبانی شده و در ادامه درگیری شدیدی بین دو طرف رخ داد.

فدراسیون کاراته روز چهارشنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) تشکیل جلسه داد و متخلفان را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. رییس فدراسیون هم تاکید کرد با متخلفان برخورد قانونی می‌شود. حالا سرمربی تیم ملی کاراته در این خصوص صحبت کرده است.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص اینکه نظرش درباره مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته چیست، اظهار داشت:

توقع خودم به عنوان سرمربی بیشتر بود و انتظار داشتم بچه‌ها بهتر از این عملکرد خود را نشان بدهند. البته شاید تعطیلی چند وقت اخیر اردوها مزید بر علت شد چون ورزشکاران در اختیار خودشان بودند. به هر حال این رقابت‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا بود و حساسیت بالایی هم داشت. اینطور نبود که مسابقات برای برخی ملی‌پوشان ما راحت قلمداد شود.

وی افزود:

به دلیل فشردگی زیاد بچه‌ها تحت فشار بودند، اما باز هر چه بود تمام توان خود را به کار گرفتند تا نتایج خوبی بگیرند. ان‌شاءالله در فرایند مسابقات برون مرزی و انتخابی نهایی که اواخر خردادماه است، ترکیب تیم ما برای بازی‌های آسیایی انتخاب می‌شود. خدا را شکر مسابقات خوبی شاهد بودیم به نحوی که رقابت‌ها در سطح فنی خوبی هم برگزار شد، اما با این وجود هنوز هم کار زیادی داریم چون باید تلاش کنیم تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتایج خوبی به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی کاراته در واکنش به حواشی پیش آمده بین ذبیح‌الله پورشیب و مهدی خدابخشی، به آنا گفت:

در هر صورت توقعات از این نفرات بیشتر از این بود تا بتوانند در روز‌هایی که برایشان شرایط سخت است آستانه صبر خود را بالا ببرند. به طور حتم هم برای مسابقات آسیایی نیز فشار روی بازیکنان بالا خواهد بود و باید ورزشکاران ما بتوانند خودشان را کنترل کنند.

هروی درباره اعتراض سجاد گنج‌زاده به داور مسابقه خود با حریفش اظهار داشت:

این ورزشکار هم بحثش روی داوری بود که اعتراض داشت. در هر صورت اعتراض به داوری است اما باز آنها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین قضاوت خود را انجام بدهند. باید بپذیریم در هر صورت اشتباهات در داوری امری اجتناب‌ناپذیر است و بهتر بود بچه‌ها خوددار باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا