شمارش معکوس برای آغاز مسابقات کاراته قهرمانی جهان

سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار بولتن رسمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان، تابلو روز شمار این رقابتها را به تصویر کشید.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، مجارستان طی روزهای اول تا هفتم آبان ماه ۱۴۰۲ به مدت ۵ روز میزبان بیست و ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان است. رقابت‌های که قرار است در ورزشگاه «پاپ لازلو» شهر بوداپست برگزار شود. ورزشگاهی ۱۲۵۰۰ نفری که به نام بوکسور افسانه‌ای مجارها با سه طلای المپیک نامگذاری شده است. این مسابقات در دو قسمت کاتا و کومیته تیمی و انفرادی، و همچنین پاراکاراته برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، این دوره از رقابتها دوشنبه اول آبان ماه با مبارزات مرحله مقدماتی اوزان ۸۴- و ۸۴- کیلوگرم مردان، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم زنان آغاز می‌شود. سه شنبه دوم آبان ماه، از ساعت ۹ تا ۱۴ کاراته کاها در مرحله مقدماتی اوزان ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم بخش مردان، ۵۰-، ۵۵- و ۶۱- کیلوگرم زنان و کاتای انفرادی در هر دو گروه مردان زنان به روی تاتامی خواهند رفت. از ساعت ۱۶ نیز مسابقات مرحله حذفی و جدول شانس مجدد اوزان ۸۴- و ۸۴- کیلوگرم مردان، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم زنان انجام می‌شود.

چهارشنبه سوم آبان ماه رقابت‌های مرحله مقدماتی و جدول شانس مجدد اوزان ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم بخش مردان، ۵۰-، ۵۵- و ۶۱- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود. پنجشنبه چهارم آبان ماه کاتای و کومیته تیمی در هر دو بخش بانوان و آقایان در مرحله مقدماتی و حذفی و مبارزات بخش پاراکاراته انجام خواهد شد. جمعه پنجم آبان ماه جدول حذفی و شانس مجدد کاتا و کومیته تیمی و دیدارهای رده بندی مسابقات بخش پاراکاراته برگزار خواهد شد. شنبه ششم آبان ماه مسابقات رده بندی و فینال کاتای انفرادی و کلیه اوزان کومیته و یکشنبه هفتم آبان ماه در روز پایانی دیدارهای رده بندی کاتا و کومیته تیمی به انجام خواهد رسید.

نکته مهم اینکه تیم ملی کاراته ایران به فاصله کمتر از یک ماه به شروع این رقابت‌ها می‌بایست در بازی‌های آسیایی «هانگژو» به روی تاتامی برود و از همین رو مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی می‌بایست در حالی که تا شروع این مسابقات ۲۴۰ روز زمان پیش رو دارند، با برنامه ریزی دقیق برای موفقیت در هر دو رویداد تلاش کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا