عباسعلی: از تعویق المپیک خوشحال شدم/ سهمیه المپیک را از طریق رنکینگ به دست آورم

کاراته‌کای المپیکی ایران که پس از جراحی زانوی مصدوم خود در هانوفر آلمان به ایران بازگشته، می‌گوید تعویق المپیک اتفاق خیری برای ورزش ایران است و بدون هیچ عجله‌ای و با آرامش خود را برای شرک در این میدان مهم آماده می‌کند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمیده عباسعلی کاراته‌کای المپیکی ایران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، گفت: ۱۲ اسفند سال گذشته و در جریان دیدار فینال رقابت‌های لیگ جهانی سالزبورگ در اتریش در ثانیه‌های پایانی مقابل حریف ایتالیایی اتفاق بدی برایم افتاد و رباط ACL زانویم پاره شد اما خداروشکر با آن مبارزه کردم و توانستم تمامش کنم. با توجه به مصدومیتی که برایم به وجود آمد مسئولان فدراسیون کاراته تشخیص دادند که من در همان جا عمل جراحی خود را انجام دهم زیرا در آن زمان المپیک به تعویق نیافتاده بود و زمان زیادی فرصت نداشتیم. خوشبختانه عمل خوبی بود و با موفقیت انجام شد.

وی همچنین افزود: با مشورت و تایید پزشکم مراحل ابتدایی درمان را انجام دادم و در شرایطی که می‌توانستم راه بروم در ۲۴ فروردین ماه به ایران بازگشتم. در آلمان به خاطر شرایط کرونا، مردم کاملا در حالت قرنطینه بودند و حق بیرون رفتن از منزل را نداشتند و همه باشگاه‌ها و مراکز ورزشی بسته شده بود.

قهرمان کارته جهان درباره آمادگی جسمانی خود برای شروع تمرینات بیان داشت:فعلا هیچ عجله‌ای نیست؛ به دلیل تعویق یک ساله المپیک مراحل درمانم را کمی کند‌تر کردم تا بتوانم به خوبی برای مسابقات آماده شوم. خداراشکر یک سال و چند ماه فرصت باقی است، به همین دلیل خیلی آرام به سمت جلو می‌روم.

وی افزود: خوشبختانه المپیک به تعویق افتاد و راحت‌تر و بدون استرس می‌توانم تمریناتم را از سر بگیرم. زمان مشخصی را نمی‌توانم برای شروع تمرینات کاراته مشخص کنم زیرا باید از وضعیت زانویم مطمعن شوم تا زمانی که به آن قدرت مطلوب و اولیه رسیدم با تشخیص پزشک، فیزیوتراپ و مربی تمریناتم را بتوانم آهسته، آهسته شروع کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا