طباطبایی: باید از پتانسیل و ظرفیت های موجود در البرز نهایت بهره را برد

رئیس فدراسیون کاراته بر لزوم استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با قدردانی از زحمات دکتر اکرمی رئیس سابق هیات اظهار کرد: باید از تلاش ها و زحمات دکتر اکرمی به نحو شایسته تقدیر و تشکر صورت گرفته و از دانش و تجربیات ایشان استفاده کرد.
وی با تبریک به رئیس منتخب هیات گفت: حقیقت این است که رئیس هیات مسئولیتی سخت را قبول کرده و باید از امروز تمام انرژی خود را برای توسعه و پیشرفت کاراته استان به کار گیرد.
طباطبایی با بیان این که ” باید از پتانسیل و ظرفیت های موجود در البرز نهایت بهره را برد ” افزود: کمک تمام اعضای مجمع بای موفقیت رئیس منتخب و رشد کاراته استان امری ضروری است.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، عنوان کرد: در این شرایط جذب بخش خصوصی و استفاده از بحث اسپانسر امری ضروری برای پیشبرد امور و رفع کمبودهای مالی هیئت است.
رئیس فدراسیون کاراته با تأکید بر لزوم استفاده از توان همه ی اعضاء گفت: ساماندهی کردن هزینه ها و اعتبارات می تواند بخش مهمی از نیازهای مالی هیات را بر طرف نماید.
وی با بیان این که ” باید سعی کنیم کاراته را ارزان تر کنیم ” خاطرنشان کرد: از امروز رقابت بین کاندیدای احراز پست ریاست هیات تمام شده و همه می بایست مانند یک خانواده تنها به توسعه کاراته استان و کشور فکر کنیم.
طباطبایی تصریح کرد: ما امروز یکی از قدرت های بزرگ کاراته جهان هستیم و از هم اکنون برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ برنامه ریزی کرده ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا