برگزاری مراسم معارفه نایب رئیس فدراسیون کاراته

مراسم معارفه محسن خمارلو، نایب رئیس فدراسیون کاراته امروز یکشنبه اول دی ماه با حضور مسئولین و کارمندان فدراسیون انجام شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این مراسم سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته گفت: از حالا تا پایان سال ۳ ماه مهم و حساس را پیش رو داریم. در این ۳ ماه اعزام های زیادی در برنامه فدراسیون گنجانده شده است. باید تلاش کنیم در رقابت های پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشیم تا سهمیه لازم را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو بدست آوریم.
وی افزود: امیدوارم همه در فدراسیون کاراته برای انجام کار به بهترین شکل و کمترین حاشیه تلاش کنند و بتوانیم آرامش کاراته را حفظ کنیم . همین آرامش یکی از عوامل موفقیت کاراته در چند ماه گذشته بوده است.
رئیس فدراسیون کاراته در ادامه گفت: خمارلو از مدیران متعهد و سلامت ورزش است که سالها سابقه فعالیت در بخش مهم ورزش را در کارنامه خود دارد. شناخت بنده از ایشان بیش از ۲۰ سال است. امیدوارم حضور خمارلو در کاراته تحت عنوان نایب رئیس سرمنشا خیر باشد. انتظارم از ایشان آن است که شرایطی را فراهم آورد که چارت اداری فدراسیون نیز به مانند بخش فنی ما از بهترین ها شود.
در بخش پایانی این مراسم، محسن خمارلو ضمن تشکر و قدردانی از طباطبایی بابت اعتماد به او، ابراز امیدواری کرد که با کمک همکارانش در فدراسیون کاراته بتواند در تحقق اهداف فدراسیون موفق باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا