امینی: چالاکی دیگر قادر به بازی در تیم ملی کاراته نیست

مدیر تیم های ملی کاراته بانوان گفت: فاطمه چالاکی با توجه به تصادفی که داشت و مشکلاتی که برایش به وجود آمد دیگر قادر به فعالیت در تیم ملی کاراته نیست.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف امینی مدیر تیم‌های ملی کاراته بانوان در گفتگو با اظهار کرد: فاطمه چالاکی به عنوان یک بازیکن از دنیای قهرمانی کاراته خداحافظی کرده است و باتوجه به مشکلاتی که برایش پیش آمده دیگر قادر به ادامه همکاری با تیم ملی نخواهد بود، اما اینکه بخواهد به عنوان یک مربی به کارش ادامه دهد مسئله‌ای است که من در جریانش نیستم و خود او باید راجع به آن صحبت کند.

او تصریح کرد: تیم ملی کاراته بانوان ما در شرایط خوبی به سر می‌برد و بعد از بازگشت این تیم از اسپانیا، با اعضا کادرفنی و بازیکنان نشستی داشتم و در آن جلسه نقاط ضعف و قوت بازیکنان بررسی شد.

امینی افزود: برنامه ریزی‌های مناسبی برای روند رو به جلو تیم ملی داشته ایم و اکنون اولین اردوی تیم ملی کاراته بانوان بعد از مسابقات اسپانیا در جریان است، قرار است تا اعزام ملی پوشان به مسابقات شیلی ۳ اردوی دیگر را برگزار کنیم و در نهایت ۴ کاراته کا با یک کاتارو به این مسابقات اعزام می‌شوند.

مدیر تیم ملی کاراته بانوان در ادامه اظهار کرد: لیگ کاراته ما در جریان است و بازی‌های ۲ هفته به خوبی انجام شده است، ما در مسابقات امسال بحث استعدادیابی نداشتیم، زیرا به اعتقاد من بازیکنان خوب لیگ، در تیم‌های مختلف توزیع نشده اند و با این اوضاع نمی‌توان به دنبال کشف استعداد بود، چرا که همه ملی پوشان در تیم دانشگاه آزاد هستند و به همین دلیل هم قصد نداریم اردو یخاصی برای نفرات برتر تشکیل دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا