طباطبایی: نگاه ویژه وزیر ورزش موجب افزایش انگیزه ما شد

رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه نگاه ویژه وزیر ورزش و حمایت‌های وی موجب افزایش اعضای مجموعه کاراته شده است، گفت: باید با قدرت در مسابقات آینده به میدان برویم تا موفق به کسب سهمیه المپیک شویم.

به گزارش کاراته نیوز «سیدحسن طباطبایی» در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص دیدار با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: باید از وزیر ورزش تشکر ویژه داشته باشم. هر زمانی نیاز داشتم تا مشکلات کاراته را با وی مطرح کنم، در کمترین زمان ممکن و با تمام مشغله‌هایی که دارد، به درخواست ما پاسخ مثبت داده و حامی این رشته بوده است.

وی افزود: در راه کسب سهمیه، برنامه‌های بسیار فشرده‌ای تا به امروز داشته‌ایم و هنوز ماراتن سختی باقی مانده است. مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک از ما حمایت کرده‌اند و امیدوارم با تداوم این حمایت‌ها، مسابقات باقی مانده را هم شرکت کرده و به نتایج دلخواه برسیم.

طباطبایی با بیان اینکه تیم ایران در لیگ جهانی مادرید به میدان می‌رود، افزود: سپس راهی شیلی می‌شویم و از آنجا قهرمانان ما به فرانسه می‌روند و پس از برگزاری چند روز اردوی مشترک در مسابقات فرانسه به میدان می‌روند.

رئیس فدراسیون کاراته، اظهار داشت: پس از آن نیز تیم ایران مسابقات امارات، اتریش و مراکش را پیش‌رو دارد. تلاش مجموعه ما ابتدا رسیدن به کسب سهمیه است و پله به پله حرکت می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط سختی که فدراسیون کاراته در سال اخیر با حضور در مسابقات متعدد داشته است، افزود: آن‌چیزی که به ما انگیزه می‌دهد، موفقیت ایران و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی است. هدف ما ابتدا رسیدن به المپیک و سپس رسیدن به مدال در این رویداد بزرگ است و سختی‌ها را با همین انگیزه، فراموش کرده‌ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا