مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته برگزار شد 

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته صبح امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه در هتل ثامن مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این مجمع که به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیرکلی و خزانه دار کمیته ملی المپیک، سیدحسن طباطبایی، رئیس، وحید مومنی، سرپرست دبیری، افسانه باقری، نایب رئیس بانوان، محسن خمارلو و سرپرست نایب رئیسی فدراسیون و روسای هیات ها حضور داشتند، گزارش عملکرد فدراسیون و بازرسی در سال ۹۷، حسابرسی مستقل و مالی تا پایان سال ۹۵، ۹۶ و ۹۷ ارائه گردید.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این مجمع گفت: کاراته در المپیک سبد مدالی را پررنگ تر و قشنگ تر می کند.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک کاراته را در راه کسب سهمیه المپیک تنها نخواهد گذاشت و تا این فدراسیون تیم قدرتمندی را سازماندهی کرده و راهی المپیک ۲۰۲۰ کند.

وی با اشاره به لغو برخی اعزام ها گفت: در سال ۹۵ و ۹۶ فدراسیون کاراته اعزام های متعددی داشته اما در سال ۹۷ و ۹۸ به فدراسیون ها اعلام شده با توجه به کاهش منابع و بالارفتن قیمت ارز برنامه های خود را اولویت بندی کنند. این اولویت بندی نه تنها در کاراته بلکه در تمام رشته ها اجرا شده است.

داوررنی ادامه داد: فدراسیون کاراته با تامین اسپانسر و منابع مالی می تواند اعزام های خوبی در آینده داشته باشد.

وی گفت: در کشور سالنها و ظرفیت های خوبی داریم که بخشی در اختیار وزارت ورزش و جوانان و بخشی در اختیار سایر ارگان هاست.

داورزنی گفت: با ثبات ایجاد شده در کاراته و برنامه ریزی بلندمدت و استراتژی مشخص می تواند منابع مالی اش را تامین کند و با همدلی و مشارکت استانها از ظرفیت های کشور درست استفاده کنیم.

در ادامه کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی و خزانه دار کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته گفت: در تمام کشورها پیش از المپیک همه توجهات معطوف این بازی مهم می شود و فضا و هرگونه فعالیتی در همین چهارچوب انجام می شود. در کاراته هم باید تمام روسای هیات ها و سبک ها با همدلی و وفاق کمک کنند تا به سمت المپیک و کسب افتخار حرکت کند.

سعیدی گفت: کمیته ملی المپیک حمایت ویژه ای از کاراته خواهد داشت و متناسب با دریافتی خزانه و بودجه مازادی علاوه بر سهمیه خودشان پرداخت می کند.

وی افزود: هیات های استانی باید از قهرمانان المپیکی حمایت و صیانت کنند.

سعیدی گفت: جا دارد از میزبانی هیات کاراته خراسان رضوی و مسئولین استانی تشکر و قدردانی کنم.

سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته نیز در این مجمع اظهار داشت: سال ۹۸ برای ما سال بسیار مهمی است باید بهترین شرایط را برای تیم های ملی مهیا کنیم.

وی افزود: امسال مسابقات مهمی برای کسب سهمیه المپیک داریم که انشالله بتوانیم بهترین نتایج را در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم و تاریخ ساز شویم.

طباطبایی ادامه داد: از جمله دیگر رویدادهای مهم باید به برگزاری جام وحدت و دوستی اشاره کنم که به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد و ۱۵ داور المپیکی و نیز مسئولین جهانی و المپیکی به این رقابتها دعوت شده اند.

وی با اشاره به طراحی سامانه فدراسیون گفت: بمنطور شفاف سازی مالی امسال اولین سالی است که احکام از حالت دستی خارج شده و به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه انجام می شود.

وی افزود: هیات های کاراته نیز در اجرای طرح سامانه همکاری کرده اند.

طباطبایی به راه اندازی مراکز استعدادیابی و پایگاه های قهرمانی در استانها اشاره کرد و گفت: برای جذب کاراته کاهای جدید به دنبال ایجاد شرایط مناسب و نیز ارسال تاتامی به استانها هستیم و به زودی در استان خراسان رضوی ۳۰ مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی افتتاح خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا