مسیر عجیبی برای کسب سهمیه المپیک داریم/ رقابت برای المپیکی شدن تا سال آینده میلادی ادامه دارد

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه به اعلام برنامه های فدراسیون جهانی کاراته، رقابت برای رسیدن به المپیک در سال آینده میلادی هم ادامه دارد.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اعلام برنامه‌های فدراسیون جهانی کاراته تا المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: تقویم فشرده‌ای در پیش داریم و به غیر از رقابت‌های سال ۲۰۱۹ که همگی برای رسیدن به المپیک حائز اهمیت هستند، رقابت برای رسیدن به المپیک توکیو در سال آینده میلادی هم ادامه دارد. لیگ جهانی سری آ شیلی، لیگ برتر پاریس، لیگ برتر دوبی، لیگ برتر اتریش و لیگ‌برتر مراکش مسابقاتی هستند که در سال ۲۰۲۰ برای کسب امتیاز المپیکی به ما کمک می‌کنند.

وی افزود: شرایط کسب سهمیه المپیک بسیار پیچیده و دشوار است، اما بچه‌های ما از هر نظر آماده هستند تا در تمام رقابت‌ها بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند و راهی المپیک توکیو شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته تصریح کرد: پس از رقابت‌های ترکیه چند روزی استراحت کردیم و پس از آن با پیگیری تمرینات، ملی‌پوشان را برای حضور در رقابت‌های چین آماده کردیم. ما روز سه‌شنبه هفته جاری عازم چین هستیم و به امید خدا تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم.

هروی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما کسب هر ۳ سهمیه المپیک است، اما مسیر طولانی و عجیبی در پیش داریم که با کمک تمام خانواده کاراته و حمایت مسئولان می‌توانیم صددرصد سهمیه‌های موجود را به دست بیاوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا