طباطبایی: سال سختی پیش رو داریم/کاراته کاهای تیم ملی لرزه بر اندام حریفان می اندازند

رئیس و دبیر فدراسیون کاراته در محل تمرین اردونشینان تیم ملی بزرگسالان حاضر شده و با آنها به گفت گو پرداختند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین روز از اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان، امروز (سه شنبه ۲۰ فرردین ماه) در مجموعه ورزشی شهید کشوری پیگیری شد. سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته در جمع ملی پوشان تیم بزرگسالان ضمن تبریک سالن نو و اعیاد شعبانیه، گفت: از اینکه دوباره همه شما را میبینم خیلی خوشحالم.

وی ادامه داد: سال سختی پیش رو دارید؛ سال قبل از المپیک، همه می جنگند تا سهمیه بگیرند و با توجه به اینکه توقعات از تیم ملی کاراته بالا رفته است، بنابراین مسیر سنگین و سختی پیش روی ماست اما مردان بزرگی در اختیار داریم که هر کدام در هر مسابقه ای که حاضر می شوند لرزه بر اندام حریفان می اندازند.

طباطبایی با اشاره به حضور کاراته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: معلوم نیست که حضور کاراته در المپیک های بعدی تکرار شود یا نه، اما اگر اولین و آخرین دوره حضور این ورزش در این رقابتها باشد، نام شما در تاریخ کاراته این مملکت به عنوان اولین ها ثبت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش تلاش کنیم و انسجام داشته باشیم،گفت: تاریخ در مورد تلاشها و نتایج قضاوت خواهد کرد. بنابراین یک هدف داریم و تا جایی که شرایط وجود دارد باید از حاشیه دور باشیم؛ چه شما کاراته کاها در تاتامی و چه مربیان تیم ملی.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد هروی، سرمربی تیم ملی گفت: او از مربیانی است که در عین جوانی پخته عمل می کند و از ظرفیت های مهم کاراته به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه محسن آشوری مرد روزهای سخته است، گفت: از ایشان خواهش کردم تا تیم ملی را کمک کرده و شرایط خوبی برای این تیم فراهم کند. امیدوارم تا المپیک با همدلی و تلاش و نیز کمک فدراسیون برای مدال آوری بجنگیم.

طباطبایی گفت: ما ۸ سهمیه می خواهیم و ۸ فینال(کاتا و کومیته)؛ این ظرفیت را داریم که به این نقطه برسیم. شما گل سرسبد کاراته ما هستید آرامش و تلاش را سرلوحه کار خودتون قرار دهید.

وی در پایان آرزوی سال خوب و پر از موفقیت برای تک تک ملی پوشان و کادر فنی آنها کرد.

سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس و دبیر فدراسیون در محل تمرینات تیم ملی گفت: انشالله در سال ۹۸ کاراته کاها بتوانند با همدلی، پشتکار و کمک به یکدیگر در نهایت ۳سهمیه المپیک را کسب کنند و نماینده خوبی برای جامعه کاراته در این رقابتها باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا