شاگردان شهرام هروی از ۲۳ فروردین ماه وارد اردو خواهند شد

نخستین مرحله اردوی تیم ملی کاراته مردان برای حضور در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از ۲۳ فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کاراته ایران در مجموع مردان و بانوان با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در لیگ سری آ اتریش پس از تیم ژاپن (۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز) به عنوان نایب قهرمانی رسید. ضمن اینکه در بخش کومیته مردان(یک طلا، یک نقره و ۲ برنز) تیم ایران قهرمان شد و در بخش بانوان هم عنوان نایب قهرمانی (یک طلا و یک نقره) را بدست آورد. کاراته‌کاهای کشورمان ۲۴ اسفندماه پس از پایان اردوی مشترک وارد تهران خواهند شد.

 

تیم ملی کاراته مردان کشورمان برای حضور در چهارمین مرحله لیگ جهانی مراکش از ۲۳ فروردین ماه وارد اردو خواهند شد و برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کارته وان مراکش تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. ملی پوشان کشورمان امروز(دوشنبه) با درخواست فدراسیون کاراته فرانسه از اتریش راهی پاریس شدند تا با تیم ملی این کشور اردوی مشترک برگزار کنند.

 

پیش از این کاراته ایران در سال ۲۰۱۹ در لیگ های جهانی فرانسه، امارات و اتریش حضور پیدا کرده و مردان کشورمان در هر سه رقابت در بخش کومیته موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. مردان و بانوان کشورمان فروردین ماه سال آینده برای حضور در چهارمین مرحله لیگ جهانی آماده خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا