روحانی: با تمام توان به لیگ جهانی اتریش می رویم

مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: نمی توان مسابقات را پیش بینی کرد اما با تمام توان عازم لیگ سری آ اتریش می شویم و امیدوارم نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنیم.

به گزارش کاراته نیوز حسین روحانی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: بچه ها شرایط خوبی دارند؛ آخرین تمرین تیم ملی صبح برگزار می شود و کاراته کاها بعدازظهر استراحت می کنند و بامداد فردا عازم لیگ اتریش می شویم.

وی در مورد مصدومیت هامون درفشی پور دارنده عنوان سومی جهان و برنز لیگ جهانی امارات که در تمرینات دچارآسیب دیدگی شد، گفت: ۲ روز پیش و در جریان تمرینات درفشی پور از ناحیه شصت پا دچار آسیب شد و پزشک معالج انگشت وی را بخیه زد و تا ۲ هفته استراحت خواهد داشت و نمی تواند در لیگ سری آ شرکت کند.

روحانی با اشاره به اینکه این مسابقات سری آ است و امتیاز آن همانند لیگ برتر نیست،افزود: به هر حال آسیب جزئی از ورزش است اما سلامت بازیکنان اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: درفشی پور با شرکت در لیگ جهانی مراکش که اهمیت بالایی دارد می تواند امتیازات از دست رفته اش را با عملکرد خوب جبران کند.

مربی تیم ملی کاراته در پایان روز مادر را به همه مادران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد دعای خیر مادران پشت سر همه کاراته کاها باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا