کرمی: کمترین حقم شرکت در وزن بالاتر بود/از حریفم پرسیدند حاضر است با من رقابت کند یا نه ؟

آخرین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی رده های پایه روز چهارشنبه در دو بخش پسران و دختران انجام شد و بازیکنان اعزامی به رقابت های آسیایی مالزی مشخص شدند. اما در حاشیه برگزاری این رقابت ها، فاطمه کرمی بازیکن وزن منهای ۴۷ کیلوگرم که در پیکارهای کاراته وان به عنوان نفر اول رنکینگ قرار گرفت، به دلیل ۱۲۰ گرم اضافه وزن، نتوانست در انتخابی این وزن شرکت نماید. برهمین اساس به دنبال این بازیکن آینده دار رفتیم تا اتفاقات روز پنجشنبه را از زبان این بازیکن بشنویم.

فاطمه کرمی در گفتگو با خبرنگار کاراته نیوز گفت: طی یکسال گذشته و با کمک مربی خوبم خانم غلامی تلاش کردم تا توانایی های خودم را به عنوان یک بازیکن اثبات کنم تا در نهایت به عضویت تیم ملی دربیایم. در اولین قدم در رقابت های کاراته وان شرکت کردم و پس از چهار مرحله به عنوان نفر اول وزن منهای ۴۷ کیلوگرم در رنکینگ فدراسیون کاراته قرار گرفتم.

وی ادامه داد: اول اسفند ۹۷ روزی بود تا بتوانم نتیجه ی تلاشم را ببینم اما متاسفانه به دلیل داشتن ۱۲۰ گرم وزن اضافه از حضورم در رقابت های انتخابی جلوگیری کردند و حتی اجازه ندادند شانس خودم را در یک وزن بالاتر بیازمایم.

کرمی عنوان داشت: برایم جالب بود در حالی که مربیان تیم ملی، داوران و بسیاری از مسئولین حضور داشتند از حریفم خواستند تا برای من تصمیم بگیرد. یکی از مسئولین وزن کشی از رقیبم که در چهار مصافی که در جریان برگزاری کاراته وان ها داشتیم، سه بار برابر من شکست خورد پرسید آیا راضی است با من که ۱۲۰ گرم وزنم بیشتر است رقابت کند یا نه؟

نفر یک رنکینگ منهای ۴۷ کیلوگرم نوجوانان در ادامه افزود: این بازیکن نیز اعلام مخالفت کرد تا از حضور من در این رقابت ها جلوگیری کنند، جالب اینجاست که همین بازیکن به عنوان نفر اول این وزن شناخته شد. سوال من اینجاست که در مواقعی که مربیان ملی و داوران در سالن مسابقات حضور دارند، آیا حریفم باید آینده ی ورزشی من را تعیین کند.

وی در پایان گفت: به عقیده من اگر بازیکنی مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است باید بتواند تمامی رقیبانش را در زمین مبارزه شکست دهد. امیدوارم مسئولین ارشد فدراسیون کاراته، کمک کنند تا من بتوانم در شرایط برابر، سرنوشت خود را در دست بگیرم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا