وزن منهای ۷۵ کیلوگرم/ یک فینال و یک رقابت برای برنز

دومین مرحله رقابت های لیگ جهانی از صبح امروز در امارات آغاز شد و ملی پوشان کشورمان در بخش های مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش کاراته نیوز،  در پایان روز نخست(امروز جمعه ۲۶ بهمن ماه) این پیکارها که با حضور ۸۳۷ کاراته کا از ۸۶ کشور در دوبی امارات برگزار شد، بهمن عسگری پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه ۲ بر صفر جو کلاوای از انگلیس دارنده برنز امیدهای اروپا را شکست داد. سپس موفق شد ۵ بر صفر لوگان داکوستا از فرانسه را مغلوب کند.
او در ادامه یک بر صفر پاول آرتومونوف از استونی دارنده برنز امیدهای جهان در سال ۲۰۱۷ را برد و در نیمه نهایی ۲ بر صفر رافائل آقایف آذربایجانی دارنده ۵ عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد و فینالیست شد تا برای کسب مدال طلا روز یکشنبه با لوئیجی بوسا ایتالیایی دارنده یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان دیدار کند.

در همین وزن علی اصغر آسیابری ۶ بر ۲ چون سووی از چین تایپه نایب قهرمان آسیا را برد. در دومین دیدار ۸ برصفر نتیجه را به لوئیجی بوسا ایتالیایی دارنده یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.
او در این گروه ابتدا و پس از تساوی ۴ بر ۴ در وقت قانونی مبارزه مقابل روسلان یسماخانبت از قزاقستان با قانون سنشو برنده شد. سپس مقابل کن نیشیمورا از ژاپن به تساوی صفر بر صفر رسید تا با رای داوران در هانتی پیروز میدان باشد.
آسیابری روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با توماس اسکات آمریکایی مبارزه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا