مسابقات کشوری کاراته در ایذه برگزار می‌شود

دبیر سبک شوتوکان جهانی WUKA کاراته کشور گفت: مسابقات کشوری کاراته در این سبک روز ۱۹ بهمن با حضور ۴۰۰ ورزشکار در تمام رده‌های سنی در ایذه برگزار می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز سیروس شیری‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: مسابقات کشوری کاراته در این سبک روز ۱۹ بهمن با حضور ۴۰۰ ورزشکار در تمام رده‌های سنی در ایذه برگزار می‌شود.

وی افزود: پذیرش ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده از ابتدای صبح روز پنجشنبه در شهرستان ایذه آغاز خواهد شد و پس از حضور تمام تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات، کار قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

دبیر سبک شوتوکان جهانی WUKA کاراته کشور ادامه داد: این دوره از مسابقات در سال و سال‌های گذشته نیز با حضور همین تعداد ورزشکار در ایذه برگزار شده بود و با توجه به رضایت داشتن از میزبانی، مسابقات این دوره نیز در این شهرستان برگزار خواهد شد.

شیری‌پور بیان کرد: دلیل اصلی انتخاب شهرستان ایذه و استان خوزستان برای این مسابقات، استعدادهای بسیار زیاد و مقام‌های ورزشکاران خوزستانی در این مسابقات و بوده و ایذه در این دوره از رقابت‌ها در گروه آقایان میزبان خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا