قهرمان کاتا: توجه ای به کاتا و قهرمانانش نمی شود

امیررضا کاشی پزها، کاتا رو قزوینی که در سال ۹۵ لقب پدیده کاتا را گرفت، گفت: پس از بیست سال توانستم به عنوان نماینده استان قزوین در بخش کاتا وارد اردوی تیم ملی شوم، اما هیچ توجه ای نشد. 

امیررضا کاشی پزها، کاتارو آینده دار قزوینی در گفتگو با خبرنگار کاراته نیوز گفت: ۱۶ سال دارم و ۹ سال است که زیر نظر استاد کامبیز اولادی کاراته کار میکنم. طی ۶ سال اخیر به صورت حرفه ای در بخش کاتا فعالیت میکنم و تا به امروز در پیکار های بین المللی مختلف توانستم یک مدال طلا و سه مدال برنز کسب کنم. در سال ۹۵ توانستم به عنوان پدیده کاتا نوجوان وارد اردوی تیم ملی شوم اما در مرحله پایانی نتوانستم فیکس شوم.

وی ادامه داد: پس از بیست سال توانستم به عنوان نماینده استان قزوین در بخش کاتا وارد اردوی تیم ملی شوم، پس از آن قول هایی از سوی مسئولین داده شد اما هرگز به مرحله ی عملی نرسید و هیچ توجه ای به کاتا نشد.

کاتارو نوجوان قزوینی که از ناحیه دست دچار شکستگی شد و باید یکسال دور از میادین باشد، به خبرنگار ما گفت: به دلیل زمان بندی تمرین و فشردگی زمان کلاس ها و نبود فضا بر روی پلکان های باشگاه تمرین خود را انجام می دهم. در حادثه ای که بیرون از باشگاه رخ داد دچار شکستگی از ناحیه دست شدم. پزشکان گفتند باید یکسال دور از میادین باشم و استراحت کنم اما خودم تلاش میکنم که هر چه زودتر به تمرین برگردم.

وی در پایان ضمن گلایه از مسئولین کاراته شهرستان و استان خود، خاطرنشان کرد: از پدر و مادرم، استادم و آقای مجید حسن نیا که در طی این مدت که مصدوم شدم با حضورشان به من روحیه دادند و حمایتم کردند تشکر میکنم و امیدوارم هر چه زودتر با طی کردن دوره درمان به مسیر قهرمانی برگردم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا