نشست مسئولین سبکهای آزاد کاراته برگزار شد

نشست مسئولین سبکهای آزاد کاراته امروز برگزار و بر اهمیت آموزش، برگزاری کلاس های دانش افزایی و فعالیت سبکها تاکید شد.

 

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این نشست که ساعت ۱۴ امروز(شنبه اول دی ماه) در محل فدراسیون کاراته تشکیل شد، محسن آشوری، سرپرست فدراسیون کاراته گفت: سبکهای آزاد موقعیت و جایگاه خودشان را دارند و امروز کاراته آزاد یک قدرت است همه باید با هم همدل باشیم و یک هدف رادنیال کنیم.

وی از فعالیت کمیته لیگ و مسابقات سبکهای آزاد ابراز رضایت کرد و گفت: بحث آموزش نیز در این بخش اهمیت فوق العاده ای برای ما دارد و همه مسئولین سبکهای آزاد باید در این مقوله فعال بوده و به بهبود و بالندگی کاراته آزاد کمک کنند.

آشوری افزود: به زودی کمیته ارزیابی سبکهای را راه اندازی خواهیم کرد تا سبکهای فعال از غیرفعال مشخص شود و بتوانیم عملکرد هر سبک را در پایان سال ارزیابی کنیم.

وی گفت: با توجه به اختلاف تکنیکی، کلاس های دانش افزایی سبکهای آزاد باید از سبکهای کنترلی تفکیک شود و هر سبک مدرس و متخصص خود را تربیت کند.

سرپرست فدراسیون کاراته ضمن تشکر از حضور روسای سبکهای آزاد حاضر در نشست، گفت: این جلسات به صورت مداوم برگزار خواهد شد تا به نقطه نظرات مشترک برسیم. هر سبکی اگر پیشنهاد و برنامه ای دارد به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه دهد تا برای اجرای آن تصمیم گیری کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا