آرین‌خو: فرجی بدهکار آشوری است/ اگر رئیس و دبیر با هم بروند، شرایط خوب می‌شود

پیشکسوت کاراته ایران گفت: آشوری به واسطه رای‌هایی که در مجمع انتخاباتی کاراته برای فرجی گرفت، رئیس فدراسیون را بدهکار خودش کرد.

به گزارش کاراته نیوز آرین‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تیم مدیریتی فدراسیون کاراته اظهار داشت: آشوری به واسطه رای‌هایی که در مجمع انتخاباتی کاراته برای فرجی گرفت، رئیس فدراسیون را بدهکار خودش کرد و به این ترتیب فرجی زیاد در این فدراسیون اختیار ندارد. حضور این دو در کنار هم یعنی فقط آشوری! من صد‌ها بار این موضوع را اعلام کردم و متاسفم که هیچ گوش شنوایی وجود ندارد.

 

وی افزود: نمی‌دانم چرا شرایط این طور پیش می‌رود و انگار در کاراته ایران همه چیز ارثی است. یعنی ما در خانواده بزرگ کاراته کسانی را نداریم که بتوانند رئیس و دبیر باشند؟ اصلا آشوری چرا باید برای چند سال باید در فدراسیون حضور داشته باشد؟

 

مدیر سابق تیم‌های ملی کاراته ادامه داد: زمان ریاست علیرضا سمندر به من پست مدیریت تیم‌های ملی را دادند و آن روز من دو شرط برای همکاری داشتم. اول اینکه آشوری نباشد و دوم اینکه نایب رئیس وقت بانوان از مسند کار کنار برود که چون این امر میسر نشد، من هم با فدراسیون همکاری نکردم. من هیچ وقت دنبال پول یا مقام نبودم و همیشه هدفم این است که اگر می‌توانم، به کاراته ایران کمک کنم.

 

پیشکسوت کاراته ایران در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود دبیر فدراسیون در امور فنی بانوان دخالت می‌کند و آیا این موضوع در عدم نتیجه گیری بانوان تاثیر داشته است، اظهار داشت: شک نکنید یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم کاراته بانوان تاثیرات تصمیمات آشوری است. به نظر من دبیر فدراسیون کاراته در همه چیز دخالت می‌کند که دخالت در امور بانوان یکی از آنها است.

 

وی با اشاره به نتیجه خوب تیم مردان در میدان جهانی ادامه داد: مسئولان فدراسیون در مجموع ۱۰ تا ۱۵ درصد در این نتیجه سهیم هستند و بیشتر کار را مربیان سازنده کردند و در نهایت کادر فنی تیم ملی انتخاب‌های خوبی داشته و ترکیب ایده‌آل راهی رقابت‌های جهانی شد و نتیجه قابل قبولی کسب کرد.

 

آرین‌خو در خصوص اینکه امکان دارد با قانون منع به کارگیری بازنشستگان، «فرجی» از ریاست فدراسیون کنار گذاشته شود، تصریح کرد: اگر قرار باشد فرجی به تنهایی از کاراته برود هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد، اما اگر رئیس و دبیر با هم بروند، شرایط خوب می‌شود. مخلص کلام اینکه تا زمانی که آشوری در کاراته فعال است آینده مثبتی را برای این فدراسیون متصور نیستم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا