سرمربی تیم ملی جوانان کاراته: امیدوارانه به المپیک بوینس آیرس می رویم

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته پسران گفت: انشالله بچه ها در المپیک عملکرد خوبی خواهند داشت. به هر حال پروسه کسب سهمیه المپیک سخت بود و خداوند به تیم ما کمک کرد. ما نه تنها امیدوارانه به المپیک می رویم بله پیش بینی مان این است نتیجه ای درخور شان کاراته ایران را کسب خواهیم کرد. 

به گزارش کاراته نیوز مهران بهنام فر در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: اردوی هفتم تیم ملی جوانان در استان گلستان از روز یکشنبه آغاز شده و عصر فردا به پایان می رسد. بعد از ۳ روز استراحت آخرین مرحله اردو از ۷ تا ۱۲ مهرماه در تهران برگزار می شود و پس از آن عازم بوینس آیرس آرژانتین محل برگزاری بازیهای المپیک جوانان خواهیم شد.

 

وی افزود: در مرحله هفتم با تیم های منتخب استان گلستان بازی های تدارکاتی انجام دادیم که جا دارد تشکر ویژه ای هم از مسئولین و هم از بازیکنان این استان داشته باشم که در راه آمادگی تیم ملی کمک شایانی داشتند و شرایط خوبی به وجود آوردند.

 

بهنام فر با اشاره به اینکه سعی شده خلا اردوهای تدارکاتی را با بازیکنان داخلی جبران کنیم، گفت: در اردوهای گذشته از حضور بازیکنان زیادی همچون علی فداکار، مرتضی شفاهی، مجتبی شکوهی، باربد صداقت، علی کریمی و .. استفاده شده، ضمن اینکه تیم های مالزی و برزیل هم که در ایران حضور داشتند یک مرحله با نفرات تیم ملی مبارزه کردند.

 

وی ادامه داد: در صورت مهیا شدن شرایط در نظر دارم از حضور چند قهرمان جهان رده سنی بزرگسالان در اردوی آخر استفاده کنم، به هر حال علاوه بر مسائل فنی اولویت اول و آخر، مسائل روحی و روانی است که حضور قهرمانان می تواند در وضعیت روحی و روانی کاراته کاها تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: در اردوی آخر با توجه به نزدیک شدن به زمان اعزام از حجم و فشار تمرینات کاسته می شود اما بهترین فرصت ما در اردوی دو هفته ای آرژانتین خواهد بود که در آنجا به اوج آمادگی می رسیم.

 

وی در مورد وضعیت آمادگی نوید محمدی و علیرضا فرجی گفت: هر دو بازیکن عالی هستند و به اهدافی که در نظر داشتیم رسیده ایم.

 

بهنام فر در پایان گفت: از رضا عزیزی مربی تیم تشکر می کنم که هم در بخش فنی و هم در بدنسازی کمک خوبی به تیم کرده است. ضمن اینکه باید از مسئولین فدراسیون به خاطر حمایت هایشان در طول مدت حضورم در اردوی تیم ملی ، مسئولین شرکت نفت و مهدی بوجارزاده برای تهیه مکمل های ورزشی نیز تشکر ویژه ای داشته باشم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا