یک شایعه بی اساس، آبروی داور آسیایی کاراته را به خطر انداخت

چندی پیش و پس از انتشار اخبار رسوایی چند نفر از اعضای شورای شهر یکی از شهرهای استان مازندران و حضور یک زن در متن این پرونده، فرصت را برای شایعه سازان مجازی به وجود آورد تا برای رسیدن به مقاصد پلید خود از آبروی ریحانه درفشی، داور و مدرس فدراسیون کاراته مایه بگذارند. 

متاسفانه در ماجرای اخیری که در شورای اسلامی یکی از شهرهای استان مازندران رقم خورده، از زنی یاد شده که دارای آتلیه عکاسی بوده و همین تشابه با حرفه دوم ریحانه درفشی داور و مربی کاراته مازندرانی شایعات ناجوانمردانه و ناعادلانه ای را باعث شده که دون شان وی و جامعه ورزش است.

 

ریحانه درفشی که شغل دوم او عکاسی است این روزها به سبب حرکت زشت شایعه سازان دستخوش تصوری اشتباه شده که سهوی یا عمدی بودن ساخت این شایعه سبب ناراحتی این داور ارزنده کاراته کشور شده است.

 

البته درفشی با حضور در اداره پلیس و به کمک پلیس فتا و دستگاه های قضایی شکایت شکایتی تنظیم کرده و به زودی تمام کسانی که در فضای مجازی به دروغ چه آگاهانه و چه ناآگاه چنین تصویر و خبری را در رابطه با خانم درفشی کار کرده اند، باید در محاکم جزایی حاضر شده و پاسخگوی عمل خود باشند.

 

 

اما هدف این پایگاه خبری از درج این خبر این است که اخیرا افرادی تحت پوشش اکانت های ناشناس، در تلاش برای تخریب چهره افراد موفق کاراته شده اند و با تهمت و افترا و بدون اسناد و دلیل قانع کننده سعی در کاهش محبوبیت افراد شناخته شده، دارند

آن دسته از افراد بیمار که با شایعه پراکنی و دروغ پردازی و تهمت و افتراهای بی پایه و اساس قصد دارند تا چهره اجتماعی افراد موفق این نظام و خانواده ورزش را تخریب نمایند، پیشنهاد می کنیم تا پیش از اینکه آتش این رفتار دامن خود شما را بگیرد، دست از این عمل شنیع و زشت بردارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا