مهدی زاده:امیدوارم بتوانم برتری ام را به حریفانم دیکته کنم

ملی پوش کاراته گفت: امیدوارم بتوانم برتری ام را در روز مسابقه در بازی های آسیایی به حریفانم دیکته کنم و خوش رنگ‌ترین مدال بازی‌ها را بدست آورم.

به گزارش کاراته نیوز امیر مهدی زاده ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم و امیدوارم تا روز مسابقه بتوانم آمادگی خودم را حفظ کنم و تاکنون تمریناتم را به خوبی پشت سر گذاشتم و آماده بازی‌های آسیایی جاکارتا هستم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: هدفم اینکه در روز بازی‌ها بهترین مبارزه را انجام بدهم تا بتوانم نتیجه خوبی را کسب کنم. حریفانم را می‌شناسم و در رقابت‌های مختلفی با آن‌ها مبارزه کردم و در این مدت فیلم بازی آن‌ها را آنالیزی کردم و امیدوارم بتوانم برتری ام را در روز مسابقه به حریفانم دیکته کنم و خوش رنگ‌ترین مدال بازی‌ها را بدست آورم.

مهدی زاده عنوان کرد: هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و تلاش می‌کنم به گونه‌ای مبارزه کنم که شرایط بیرونی نتواند در نتیجه گیری من در بازی‌ها تاثیر داشته باشد و امیدوارم که ناداوری در این بازی‌ها رخ ندهد.

او درباره بحث داوری در بازی‌های آسیایی گفت: باتوجه به اهمیتی که این مسابقات دارد از داورانی از شورای جهانی در بازی‌ها حضور خواهند داشت و این باعث می‌شود عدال در بحث داوری رخ دهد و شرایط برای تمام ورزشکاران یکسان باشد.

مهدی زاده افزود: هر ۴ ملی پوش تیم ما شانس کسب مدال طلا را دارند و با توجه به پتانسیلی که در تیم ما وجود دارد کسب طلای بازی‌ها برای ما دور از انتظار نیست و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را برای کاروان ایران رقم بزنیم.

ملی پوش کاراته کشورمان در پایان گفت: در اردو‌ها و تورنمنت‌های مختلف سخت تلاش کردیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم. امیدوارم در این دوره از بازی‌های آسیایی هم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا