چهارمین جلسه کارگروه لیگ و مسابقات سبکهای غیرکنترلی برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه لیگ و مسابقات سبکهای غیرکنترلی امروز یکشنبه ۲۸ مردادماه برگزار شد و آیین نامه اجرایی این کمیته ها مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در چهارمین جلسه کارگروه لیگ و مسابقات سبکهای غیرکنترلی آیین نامه اجرایی برگزاری لیگ های سبکهای غیرکنترلی مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.

ایجاد بستر مناسب برای رشد و کشف استعدادها، ایجاد زمینه رقابت سالم بین کاراته کاها، مربیان و باشگاهها، تبیین جایگاه ویژه باشگاهها بعنوان اولین خاستگاه پرورش، رشد و کشف استعدادها، شناساندن کاراته و روشهای مسابقاتی آن در جهت تعمیم و گسترش آن در جامعه ارتقاء سطح دانش فنی مربیان، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات و ایجاد زمینه آموزش عملی از جمله موارد مطرح شده در این آیین نامه است.

در نشست کمیته مسابقات نیز برگزار شد و در مورد برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان و دعوت از نفرات اول تا سوم به اردوی اماده سازی، تعیین سطح مسابقات برون مرزی در اعزام های تیم ملی و نیز آیین نامه این کمیته بحث و بررسی گردید.

حسین نگینی، رضا خرم، حسین مجرد شهریور، ودود مجرد شهریور، امیر شریفی، علی عسگری و شاهرخ غله دار اعضای کمیته مسابقات و لیگ را تشکیل می دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا