موسوی: تمرینات پرفشاری را در دستور کار قرار دادیم/ امیدوارم نتیجه‌ای که شایسته کاراته بانوان ایران است را در جاکارتا کسب کنیم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: امیدوارم در بازی‌های آسیایی این تیم را به موفقیتی که شایسته آن است، برسانم.

به گزارش “کاراته نیوز” ستاره موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه تیم باتجربه‌ای برای حضور در جاکارتا در اختیار دارد، اظهار داشت: تجربه نکته بسیار مهمی است، اما در کنار آن انگیزه و میزان آمادگی بازیکنان هم برای موفقیت لازم است. حتی انتخابی‌هایی که این بازیکنان برگزار کردند هم حائز اهمیت است، اما به هر حال من در آن دوران در کادر فنی تیم ملی بانوان حضور نداشتم.

 

وی افزود: این نخستین اردویی است که پس از رقابت‌های آسیایی برگزار کردیم و تمرینات پرفشاری در دستور کار قرار دادیم. روی مسائل مختلفی مثل مسائل فنی و قدرتی کار می‌کنیم و در نظر داریم در اصلاح تکنیک و افزایش توان بچه‌ها هم موفق باشیم تا در اردو‌های بعدی کار را به سمت تمرینات سرعتی و نحوه امتیازگیری ببریم.

 

سرمربی تیم کاراته بانوان ادامه داد: در پایان هر اردو یک بازی درون اردویی برگزار می‌کنیم و باتوجه به زمانی که در اختیار دارم، برنامه تمرینی را تنظیم کردیم و باید ببینیم تا جاکارتا شرایط چطور پیش می‌رود و امیدوارم این تیم را به موفقیتی که شایسته آن است، برسانم. طبق گزینش‌هایی که قبلا انجام شده، طروات خاکسار، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی انتخابی‌ها را پشت سر گذاشتند و نفرات اعزامی به جاکارتا هستند.

 

موسوی در پاسخ به این سوال که آویشن باقری از چه زمانی به اردو اضافه خواهد شد، گفت: او در رقابت‌های دانشجویان جهان شرکت کرده بود و به همین خاطر دو روز به آویشن استراحت دادیم و از امروز (جمعه) به اردو اضافه خواهد شد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا