صحبت‌های عجیب بهنام‌فر و سکوت مسئولان فدراسیون کاراته/ وقتی رئیس و دبیر خواب هستند!

مهران بهنام‌فر در فاصله چند روز مانده تا اعزام تیم ملی بزرگسالان به رقابت های قهرمانی آسیا، صحبت‌های عجیبی را در خصوص این تیم مطرح کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های کاراته جوانان ایران در دو بخش دختران و پسران موفق به کسب ۴ سهمیه المپیک جوانان (در هر بخش ۲ سهمیه) شدند تا کاراته ایران در المپیک آرژانتین بدون نماینده نباشد.

رقابت‌های کرواسی با تمام سختی‌هایش برای کاراته ایران خوش‌یمن بود و حداقل شاهد استعفای هیچ یک از مربیان کشورمان نبودیم. نکته مثبت دیگر اینکه خبری از تصادف و ناپدید شدن مربیان کاراته پس از این مسابقات نبود.

اینکه یک مربی در سطح تیم ملی کاراته به این بلوغ فکری می‌رسد که می‌تواند بدون استعفا هم کارش را پیش ببرد نکته مثبتی است، اما گویا امکان ندارد این مربی جوان کاراته در پایان رقابت‌های مختلف خودش را سوژه رسانه‌ها نکند.

سرمربی تیم کاراته جوانان چند روز قبل در گفت‌وگویی با رادیو ورزش صحبت‌هایی را مطرح کرد که هم خودش و هم تمام دوستدارانش می‌دانند که جای نقد بسیاری دارد. در روز‌های اخیر بحث‌های زیادی در خصوص ادعای بهنام‌فر مبنی بر اینکه ۷۰ درصد تیم فعلی بزرگسالان کاراته ایران برای اولین بار توسط او به کاراته دنیا معرفی شده، مطرح شده است و قصد اینکه برای چندمین بار به این مسئله ورود کنیم را نداریم، اما علامت سوال بزرگ اینجاست که چرا فدراسیون کاراته توان مدیریت کردن این مسائل را ندارد؟

بحث استعفا‌های تکرای، شایعه تصادف و عکس تزئینی از ماشین آسیب دیده کم بود، حالا شاهد انجام مصاحبه‌های عجیب از سوی مهران بهنام‌فر هستیم.

اصلا فرض را بر این بگیریم که ادعای بهنام‌فر درست بوده و ۷۰ درصد بازیکنان فعلی تیم ملی را او به دنیای کاراته معرفی کرده و یا نتایج تاریخی تیم ملی کاراته با او رقم خورده است. آیا در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا باید این صحبت‌ها مطرح شود؟ آیا بر هم زدن تمرکز کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در این برهه زمانی کار درستی است؟

حتی اگر بهنام‌فر بدون منظور هم این مصاحبه را انجام داده باشد باز هم مسئولان فدراسیون کاراته باید به این موضوع ورود کنند، اما گویا فرجی و آشوری کار‌های مهمتری دارند و فعلا درگیر قدرت‌نمایی در فدراسیون هستند. آشوری که رئیس سازمان تیم‌های ملی است باید بداند که به غیر از دخالت در کار کادر فنی تیم بانوان و انتخاب بازیکنان اعزامی به جاکارتا، وظایف دیگری هم دارد.

امید است رئیس و دبیر فدراسیون کاراته توان برخورد با مسائل مختلف را داشته و شرایط را برای نتیجه‌گیری تیم ملی بزرگسالان فراهم کنند، چون قرار نیست در هر مسابقه‌ای «هانتی» به داد کاراته ایران برسد!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا