قهرمان جهان: نگاه به کاراته ایران متفاوت است

قهرمان کاراته جهان با اشاره به نگاه متفاوت نمایندگان سایر کشورها به کاراته کاهای ایران، گفت: باید در هر رویدادی با آمادگی کامل به میدان برویم تا برابر حریفان به موفقیت دست یابیم.به گزارش کاراته نیوز «امیر مهدی زاده» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: اواخر سال گذشته به استراحت نیاز داشتم و در لیگ های جهانی امارات و هلند به میدان رفتم.
وی افزود: ۲ مرحله گذشته اردوی آماده سازی تیم ملی به تمرینات بدن سازی اختصاص داشت و اکنون تمرینات تخصصی و تکنیکی آغاز شده است تا به شرایط آرمانی نزدیک شویم.
مهدی زاده در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ جهانی ترکیه شرکت می کند؟ گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی ندارم و به طور یقین در این رویداد روی تاتامی خواهم رفت، چرا که امتیازات مراحل مختلف لیگ جهانی در کسب سهمیه بازیهای المپیک ۲۰۲۰ تاثیر زیادی دارد.
وی در مورد شرایط تیم ملی کاراته ایران نیز گفت: امسال باید در مسابقات مهمی به میدان برویم و اردونشینان کاراته، با تجربه بالا و انگیزه ای که دارند، تنها به کسب موفقیت فکر می کنند.
ملی پوش کاراته ایران ادامه داد: وقتی در رویدادهای گوناگون به میدان می روم، حریفان با برنامه و انگیزه خاصی برابرم حاضر می شوند و باید در اوج آمادگی باشم تا به بهترین نتیجه برسم.
وی افزود: حتی در مسابقات سطح پایین نیز خواستار کسب بهترین مدال هستم و چنانچه در آمادگی نباشم، در هیچ رویداد بین المللی به میدان نمی روم.
دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز جهان در خصوص احتمال برگزاری مسابقات انتخابی در تیم ملی کاراته به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی، گفت: مشکلی برای حضور در انتخابی ندارم و از این مساله استقبال می کنم.
مهدی زاده توضیح داد: سال ۲۰۱۶ از مسابقات کشوری به تیم ملی رسیدم و پس از موفقیت در انتخابی ها به قهرمانی جهان اعزام شدم و در نهایت به مدال طلا دست یافتم.
وی افزود: کاراته از معدود رشته های انفرادی است که مراحل مشخصی برای انتخاب ترکیب دارد و اردونشینان برای حضور در انتخابی ها، مشکلی ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا