انتخابی کاتا رده های سنی کاراته برگزار شد

رقابتهای انتخابی کاتای نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان اعزامی به رقابتهای آسیایی امروز برگزار شد و نفرات منتخب مشخص شدند.

به گزارش کاراته نیوز، پیکارهای انتخابی کاتای نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان اعزامی به رقابتهای آسیایی امروز سه شنبه ۱۵ اسفند در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و نفرات منتخب هر رده مشخص شدند.

در بخش کاتا انفرادی نوجوانان متین زارع از تهران با ۸۴ امتیاز به عنوان نفر نخست معرفی شد. همچنین محمدصدر شیدزی از آ.شرقی با ۸۳.۷ امتیاز و حسین عابدی از فارس با ۸۲.۹ امتیاز به عنوان نفر دوم و سوم معرفی شدند.
در بخش کاتا انفرادی کاتا انفرادی جوانان نیز پوریا همایون از فارس با ۲۴.۶ امتیاز اول شد. احمدرضا محمودی از تهران با ۲۴.۴ امتیاز دوم و  مهدی رضایی از کرمان با ۲۴.۳ امتیاز سوم شد.
در بخش کاتا انفرادی امید، امیریزدان تدین از تهران با ۱۱۶.۹ امتیاز با شکست دیگر رقبا به عنوان نفر برتر معرفی شد.

در قسمت کاتا تیمی نوجوانان و جوانان نیز، تیم‌ کاتا کرمان متشکل از مهدی شجاعی، مهدی رضایی و پویا حبیبی با ۲۴.۶ امتیاز به عنوان تیم برتر انتخابی تیم‌ملی جوانان معرفی شد.

همچنین در پایان اولین مرحله پیکارهای انتخابی کاتای انفرادی بزرگسالان، طی دو دور رقابت، این پنج کاتارو به ترتیب امتیازات کسب شده به مرحله بعدی انتخابی راه یافتند:

۱.ابوالفضل شهرجردی.از مرکزی با ۶۲.۵ امتیاز
۲.امیربهادر تدین از تهران با ۶۲.۲ امتیاز
۳.مهران قربانعلی پور از گلستان و علیرضا ابوالحسنی با ۶۱ امتیاز
۵. فرید حقیقی از تهران با ۶۰.۷ امتیاز

در کاتا تیمی بزرگسالان نیز، پنج تیم زیر به ترتیب امتیازات کسب شده به مرحله بعدی انتخابی راه یافتند.

۱.تیم تهران با ۳۱.۲ امتیاز
۲.تیم مرکزی با ۳۰.۹ امتیاز
۳.تیم کرمان با ۳۰.۷ امتیاز
۴.تیم آذربایجانشرقی با ۳۰.۶
۵. تیم کرمان ب با ۳۰.۳ امتیاز

لازم به ذکر است، به گفته محسن رشیدی نژاد، سرمربی تیم های ملی کاتا مرحله دوم انتخابی کاتای انفرادی بزرگسالان به منظور گزینش نفر برتر برای مسابقات قهرمانی آسیا در اردن، اواخر فروردین ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا