نگین باقری: برخی داوران اعتقاد داشتند حق من ضایع شده است

کاتاروی تیم ملی کاتای بانوان گفت: خیلی از داوران اعتقاد داشتند حق من و ایران در تاتامی ضایع شده است.

به گزارش کاراته نیوز نگین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به پاریس، در خصوص سطح مسابقات کاتای مسابقات کاراته وان پاریس اظهار داشت: سطح مسابقات پاریس خیلی بالاست و رقبای فوق‌العاده‌ای در این مسابقات حضور داشتند. همه تیم‌ها با تمام پتانسیل در این مسابقات حضور داشتند و تیم ایران نیز با تمام پتانسیل در مسابقات شرکت کرده که باید بابت آن از رئیس و دبیر محترم فدراسیون تشکر کنم.

وی تاکید کرد: جدول مسابقات من در این دوره گره خورده بود و پس از سه پیروزی مقابل سانچز، نفر شماره یک رنکینگ دنیا متاسفانه بنا به دلایلی شکست خوردم. سانچز کاتاروی فوق‌العاده‌ای است اما متاسفانه بعد از پیروزی مقابل من مغلوب کاتاروی ژاپنی شد و شانس حضورم در جدول رپه شارژ از بین رفت.

کاتاروی تیم کاتا بانوان با ابراز رضایت از عملکردش عنوان کرد: از عملکردم مقابل سانچز راضی بودم و حتی خیلی از داوران اعتقاد داشتند حق من و ایران در تاتامی ضایع شده است. متاسفانه برخی داوران برای اعلام رای به پرچم کشورها و نام ورزشکاران توجه می‌کنند و اسم ورزشکار و قدرت کشورها در کاتا برای آنها مهم است.

باقری خاطرنشان کرد: از رئیس محترم فدراسیون کاراته تقاضا دارم برای مسابقات بعدی برای کاتا یک مربی در نظر بگیرند تا همراه تیم باشد و کاتای ما را ارنج و رقبا را آنالیز کند. در این مدت همه چیز برای ملی‌پوشان عالی و فوق‌العاده بوده است و تنها کاستی ما عدم حضور مربی در مسابقات است.

وی در پایان گفت: حضور مربی همراه تیم خیلی اهمیت دارد و حتی می‌توان از حضور یک مربی برای بانوان و آقایان استفاده کرد تا بار روانی را از روی دوش ما بردارد و و رقبا را آنالیز کند. برای ورزشکار خیلی مهم است بداند در مقابل هر حریفی چه کاتایی اجرا کند و امیدوارم در آینده یک مربی همراه تیم باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا