نفرات برتر کاراته نوجوانان دختر معرفی شدند

رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان دختر امروز در اصفهان برگزار شد و نفرات برتر کاتا و کومیته مشخص شدند.به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین روز رقابتهای کاراته قهرمانی کشور دختران با انجام مسابقات رده سنی نوجوانان و با حضور ۵۶۷ کاراته کا برگزار شد وتیم تهران با ۲ طلا، ۲ نقره مقام اول را کسب کرد. تیم کرمانشاه با یک طلا و یک نقره دوم شد و تیم اصفهان با یک طلا و ۲ برنز در مکان سوم ایستاد.
در کاتای انفرادی، میلکا عزتی از تهران اول شد، سپیده امینی از تهران در مکان دوم ایستاد و فائزه رحیمی از خراسان رضوی و گلناز شاهزیدی از اصفهان سوم مشترک شدند. در این بخش ۱۲۷ کاتارو شرکت داشتند.

در وزن ۴۷-کیلوگرم، فاطمه صفری از تهران در رده نخست قرار گرفت. ستایش نادری از کرمانشاه دوم شد و الهه یخکشی از مازندران و حنانه سیفی از لرستان مشترکاً سوم شدند. در این وزن ۱۵۲ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۵۴-کیلوگرم، اتوسا گلشاد نژاد از کرمانشاه عنوان اولی را بدست آورد. عسل حاجیان از مازندران دوم شد. شکیلا شجاعی از مازندران و مهسا اخشیح از گیلان سوم مشترک شدند. در این وزن ۱۲۸ نفر حضور داشتند.

در وزن ۵۴+ کیلوگرم، نازنین یوسفی فرد از اصفهان در جای نخست ایستاد. نسترن عابدی از تهران دوم شد. ریحانه نصرتی فرد از هرمزگان و مبینا طیاری از اصفهان سوم مشترک شدند. در این وزن ۱۶۰ نفر با هم به مبارزه پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا