رشیدنیا: بازگشت زیگساری به ایران با تصمیم شخصی بود/ امیدوارم میدان‌رو تجربیات خود را در اختیار کاراته‌کاهای ماکائو قرار دهد

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته ماکائو گفت: علی‌رغم رضایتی که از حامد زیگساری در ماکائو داشتیم او با تصمیمات شخصی به ایران بازگشت تا کارهای خود را انجام دهد.

به گزارش کاراته نیوز محمدرضا رشیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی کاراته ماکائو و آمادگی کاراته‌کاهای این کشور اظهار داشت: در حال حاضر تیم ملی کاراته ماکائو تمرینات خود را منظم پیگیری می‌کند و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم قرار است ماه آینده در لیگ جهانی سری A اسپانیا حضور داشته باشیم. ما در تلاشیم با ۸ کاراته‌کایی که داریم تمرینات منظمی را داشته باشیم و این روند آمادگی ما جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکاراتا است. از تمرینات آمادگی کاراته‌کاها راضی هستم، امیدوارم بتوانیم در رویدادهای پیش رو نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا شنیده شده حامد زیگساری مربی تیم ماکائو از این تیم جدا شده و به ایران بازگشته است، گفت: حامد زیگساری از جوانان بااستعداد کاراته ایران است که در مرحله اول با توجه به رایزنی‌هایی که انجام داده بودیم او با فدراسیون کاراته ماکائو قراردادی یک‌ساله ثبت کرده بود. پس از امضا قرارداد، زیگساری در کنار ملی‌پوشان حضور داشت و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار داد. پس از پایان قرارداد یک‌ساله، با توجه به عملکرد زیگساری فدراسیون کاراته ماکائو برای دومین سال نیز با این مربی قراردادی را به ثبت رساند. حامد طی ۸ ماه گذشته در کنار ملی‌پوشان حضور داشت و علی‌رغم اینکه ما از او راضی بودیم، طی چند روز گذشته تصمیم گرفت به کار خود با کاراته ماکائو پایان دهد و ۴ ماه پیش از موعد قرارداد به ایران بازگشت.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته ماکائو در پاسخ به این سؤال که دلیل بازگشت زیگساری به ایران آیا موضوع خاصی بود یا خیر، گفت: هیچ موضوع خاصی رخ نداده است، زیگساری با توجه به اینکه در ایران کارهای شخصی داشت تصمیم گرفت به شهر خود بازگردد و کارهای خود را در ایران انجام دهد. این تصمیم شخصی حامد بود و هیچ موضوع دیگری در بازگشت او دخیل نیست. البته بنده صحبت‌هایی کردم که به‌زودی قرار است او برای برگزاری یک سمینار فنی راهی هندوستان شود و در صورت توافق به صورت پاره‌وقت نیز می‌تواند با کاراته‌کاهای هندوستان کار کند.

رشیدنیا در پاسخ به این سؤال که آیا فرد دیگری جایگزین حامد زیگساری در کادر فنی تیم ملی ماکائو خواهد شد یا نه، اظهار داشت: رضا میدان‌رو مربی تیم ملی جوانان ایران قرار است طی دو هفته آینده راهی ماکائو شود و توافقات اولیه جهت ثبت قرارداد با فدراسیون کاراته ماکائو انجام شده است. میدان‌رو قرار است در کنار ما با کاراته ماکائو همکاری کند، امیدوارم او نیز بتواند تجربیات خود را در اختیار این کاراته‌کاها قرار دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا