کاراته‌کاران قزوین نماینده شایسته ایران در رقابت‌های تاشکند بودند

سرمربی تیم کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت: کاراته‌کاران استان قزوین نماینده شایسته کاراته جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی بودند.

به گزارش کاراته نیوز «حسین روحانی» سرمربی تیم کاراته جمهوری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند گفت: کاراته کاران استان قزوین نماینده شایسته کاراته جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی در ازبکستان بودند.

 

وی افزود: کاراته کاران کشورمان در این مسابقات موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند که باعث خوشحالی مردم ایران شد.

 

روحانی اظهار داشت: ما وقتی کمی برای اعزام به مسابقات داشتیم و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران بخاطر تعدد مسابقات زیادی که تیم ملی کاراته ایران درگیر آن بود سهمیه این مسابقات را به استان قزوین واگذار کرد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از ملی پوشان در این مسابقات حضور نداشتند اما باز توانستیم از جایگاه برتر کاراته جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به شایستگی دفاع کنیم و مدال های رنگارنگی به دست آوریم.

 

اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان با حضور بیش از ۴۰۰ کاراته کار در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به مدت دو روز ۲۴ و ۲۵ دسامبر در سالن «یونیورسال اسپورت سرایی» با حضور نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان برگزار شد.

 

تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات فقط در بخش بزرگسالان آقایان با ۸ کاراته کار، ۳ مربی، ۲ سرپرست، یک پزشک و ۲۱ داور حضور داشت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا