فرجی:کرمانشاه از استان های موفق کاراته است 

رئیس فدراسیون کاراته در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه از استان های موفق و پیشرو در کاراته کشور است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، محمدصادق فرجی در این دیدار ضمن تمجید از نقش ارزشمند جامعه ورزش کشور در کمک رسانی به زلزله زدگان اخیر استان کرمانشاه، گفت:این حادثه غم انگیز موجب شد یکپارچگی و حس هم نوع دوستی ملت عزیز ایران و جامعه ورزش یک بار دیگر در شرایط سخت بروز کند.

وی از توجه مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به ورزش کاراته و همچنین تقدیر از قهرمانان این استان تقدیر کرد و گفت:صدای این تجلیل ها و حضور در منزل قهرمانان به فدراسیون کاراته نیز رسیده است و از این بابت از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تشکر می کنم.

فرجی همچنین اختصاص خانه تخصصی کاراته در استان را نشان دهنده بالندگی و توسعه این رشته ورزشی در این استان ذکر کرد و گفت: امیدواریم با وجود این مکان تخصصی کاراته کرمانشاه روند موفقیت خود را استمرار بخشد و قهرمانان بیشتری در کاراته این استان به کشور معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه ظرفیت های زیادی در بخش قهرمان پروری و پرورش مربیان و … دارد و چه بسا افتخارات زیادی هم در میادین ملی و بین المللی برای کشورمان کسب کرده است، افزود: فدراسیون کاراته نیزآمادگی دارد تا در تمامی زمینه ها همکاری های لازم را با هیات کاراته این استان انجام دهد.

 

در این دیدار ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: محمدصادق فرجی از مدیران موفق و پرتلاشی بوده است که در مدت حضور وی در راس فدراسیون کاراته شاهد موفقیت های خوبی در عرصه های بین المللی بوده ایم.

وی ادامه داد: کاراته از رشته های پر مخاطب و محبوب است واین استان باید برای قهرمان پروری و توسعه ورزش استفاده کند و قطعا با همدلی و انسجام آینده بهتری را می توان برای این رشته ورزشی در آینده متصور بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا