حمایت از قهرمانان کاراته هدف اصلی است/ با برنامه وارد شدیم

جاسم ویشگاهی گفت: کمیته قهرمانان برای سروسامان دادن به فعالیت حرفه ای قهرمانان تشکیل شده و هدفی جز حمایت از ملی پوشان ندارد.


به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، فدراسیون کاراته روز گذشته با تشکیل کمیته ای تحت عنوان «قهرمانان» و انتخاب جاسم ویشگاهی به عنوان رئیس آن، حرکت جدیدی را آغاز کرد. تشکیل این کمیته در نوع خود جالب خواهد بود و می تواند به اهداف بزرگی دست پیدا کند، به شرط آن که متولیان امر با برنامه کار را آغاز کنند.

جاسم ویشگاهی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: تشکیل این کمیته طرح من بود که خوشبختانه با نگاه خوب رئیس فدراسیون مواجه شد و توانستیم کار را آغاز کنیم و مطمئن باشید برنامه جامع و کاملی برای آن داریم که موفق به اخذ موافقت صادق فرجی شدیم.

وی افزود: در مرحله اول قهرمانان جهان و بازیهای آسیایی را در اولویت قرارداده و لیستی از آنها را تهیه کرده و در حال برنامه ریزی هستیم. این طرح ضمن حمایت مالی از کاراته کاهای افتخارآفرین کشورمان، می تواند برای سایر کاراته کاها ایجاد انگیزه کند.

قهرمان سابق جهان افزود: یکی از برنامه های ما برگزاری سمینار آموزشی و تمرینی در استانها می باشد. خیلی از کاراته آرزوی دیدن قهرمانان خود را دارند و با این برنامه فرصت تمرین در کنار آنها را پیدا می کنند. همین تمرین باعث ایجاد انگیزه در بین کاراته کاهای جوان شده و چه بسا در آینده ای نزدیک شاهد حضور آنها در اردوهای ملی باشیم.

ویشگاهی ادامه داد: در مرحله بعد روی برگزاری سمینارهایی در خارج کشور برنامه ریزی خواهیم کرد و با ارتباط خوبی که در سطح بین الملل داریم می توانیم قهرمانان خود به خوبی حمایت کنیم. این موضوع هم به بحث مالی قهرمانان ما کمک می کند و هم می تواند برای کاراته کشورمان مفید باشد.

سرگروه پیشین تیم ملی در پایان گفت: محسن سلیمی را که سابقه کسب مدال طلای آسیا را دارد به عنوان دبیر کمیته معرفی کردیم و به زودی کارها اجرایی خواهد شد. هدف ما حمایت و ایجاد پشتوانه مالی برای قهرمانان عنوان دار کشورمان است که امیدوارم با پشتوانه فدراسیون بتوانیم قدمهای خوبی در این راه برداریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا