درفشی پور طلایی شد

درفشی پور با برتری مقابل رافیض حسن اف از آذربایجان مدال طلا را برگردن آویخت.
به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، هامون درفشی پور در فینال وزن ۶۷- کیلوگرم در فینال مقابل رافیض حسن اف از آذربایجان قرار گرفت و با شکست این کاراته کا به مدال طلای این وزن در سیزدهمین دوره رقابتهای جام وحدت و دوستی در ارومیه رسید.
درفشی پوربرای طلایی شدن در جام وحدت و دوستی ابتدا علی ییلماز از ترکیه را مغلوب کرد، سپس محمد اسماعیل اف از آذربایجان را برد و در ادامه مقابل سعید علیپور به برتری رسید و در نیمه نهایی برابر اوگور بوراک قهرمان اروپا و قهرمان امیدهای جهان به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.



